Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mailen, youtube, internet, traden valuta, traden crypto, f1 kijken via ziggo
gamen( assassins creed, tetris, red alert, settlers, transport fever, call of duty mw2/3/4 etc.
een mix van first person naar strategie)
Een beetje 3d tekenen,. Huizen Solar opstellingen.. niet genoeg om kwa cpu een monster te kiezen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet echt een limit. 3k voor het systeem 1.5 voor 1 monitor 3 voor 2?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb niks om mee tenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 voeding, 1 m.2 disk om te starten. een capabele videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb goede ervaringen met Corsair. dus voeding eventueel cpu koeler, voeding en geheugen mogen van die kant komen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst een relatief stil systeem, tijdens werk/mail/internet hoop ik een stil systeem.
tijdens game vind ik geluid niet heel erg (in mate) maar ik heb vermoedelijk toch een headset op tijdens games (fps)
Ga je overklokken?
in de basis niet.
Wat verwacht je van ons?
Goed. ik ben bezig natedenken over een nieuw systeem. en aangezien het verkrijgen van cpu en gpu moeilijker is dan het vinden van unobtanium kan ik er maar beter mee beginnen.
kleine kanttekening. ik wacht inmiddels 18 maanden op een internet aansluiting. Hij lijkt er te komen, maar zonder internet geen game pc.
goed. ik heb altijd intel systemen gehad.
i7-860 i7-920 i7-4790k i7-6700k
maar intel is niet meer de badboss in de cpu wereld, dus amd gaat het worden.
SYSTEEM
CPU
geen voorkeur, zal vermoedelijk liggen aan de verkrijgbaarheid tegen de tijd van bestellen.
CPU KOELING
momenteel een corsair, maar ik hou de deur op een klein kiertje voor custom waterkoeling.
de ruimte waar de pc verblijft kan in de zomer tegen de 35 graden lopen
RGB
geef ik niks om, als het er opzit is het okee. maar geen cent extra omdat er lampjes op zitten.
INVOER
zal vermoedelijk net als voorgaande jaren Razer tobo,muis, mini tobo worden. niet iets om me nu al druk over te maken
mailen, youtube, internet, traden valuta, traden crypto, f1 kijken via ziggo
gamen( assassins creed, tetris, red alert, settlers, transport fever, call of duty mw2/3/4 etc.
een mix van first person naar strategie)
Een beetje 3d tekenen,. Huizen Solar opstellingen.. niet genoeg om kwa cpu een monster te kiezen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
niet echt een limit. 3k voor het systeem 1.5 voor 1 monitor 3 voor 2?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
ik heb niks om mee tenemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 voeding, 1 m.2 disk om te starten. een capabele videokaart
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb goede ervaringen met Corsair. dus voeding eventueel cpu koeler, voeding en geheugen mogen van die kant komen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst een relatief stil systeem, tijdens werk/mail/internet hoop ik een stil systeem.
tijdens game vind ik geluid niet heel erg (in mate) maar ik heb vermoedelijk toch een headset op tijdens games (fps)
Ga je overklokken?
in de basis niet.
Wat verwacht je van ons?
Goed. ik ben bezig natedenken over een nieuw systeem. en aangezien het verkrijgen van cpu en gpu moeilijker is dan het vinden van unobtanium kan ik er maar beter mee beginnen.
kleine kanttekening. ik wacht inmiddels 18 maanden op een internet aansluiting. Hij lijkt er te komen, maar zonder internet geen game pc.
goed. ik heb altijd intel systemen gehad.
i7-860 i7-920 i7-4790k i7-6700k
maar intel is niet meer de badboss in de cpu wereld, dus amd gaat het worden.
SYSTEEM
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X570-PLUS (WIFI) | € 200,95 | € 200,95 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 100,51 | € 100,51 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M4A2133C13 | € 192,- | € 192,- |
1 | Voedingen | Corsair HX750i | € 167,75 | € 167,75 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 299,- | € 299,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 960,21 |
CPU
geen voorkeur, zal vermoedelijk liggen aan de verkrijgbaarheid tegen de tijd van bestellen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 447,59 | € 447,59 |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 845,79 | € 845,79 |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5950X Boxed | € 974,05 | € 974,05 |
Totaal | € 2.267,43 |
CPU KOELING
momenteel een corsair, maar ik hou de deur op een klein kiertje voor custom waterkoeling.
de ruimte waar de pc verblijft kan in de zomer tegen de 35 graden lopen
RGB
geef ik niks om, als het er opzit is het okee. maar geen cent extra omdat er lampjes op zitten.
INVOER
zal vermoedelijk net als voorgaande jaren Razer tobo,muis, mini tobo worden. niet iets om me nu al druk over te maken
[ Voor 57% gewijzigd door jack zomer op 06-04-2021 13:25 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.