Toon posts:

Rare kartelranden met GF 1 SDR

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb dus een GeForce SDR, in een 2e comp ook, maar nou is et zo, dat wanneer je in een 3D spel (i.e. Tribes2) bij bijv het water geen rechte randen ziet, maar horizonale lijnen die zo'n mooie kartelrand vormen :? Ik maak wel ff een screenshot als jullie niet snappen wat ik bedoel. (BTW waar moet ik dan dat plaatje hoste?)

Ik heb hier echt nooit iets over gehoord, welke feature is hier nou voor? welke instelling is verkeerd? ik heb al zoveel geprobeerd. Beide comps hebben et.

[EDIT] Hier een plaatje:

ftp://members.home.nl/csd/teador/tribes2.jpg

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Kan je oplossen door Full Screen Anti Aliasing aan te zetten.
Dus FSAA in het kort. Dan kan je met je GF 256 kiezen voor 2x en 4x. Ik zou dan 2x nemen, anders krijg je een grote performance hit.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 00:36 schreef Sick_Nick het volgende:
Kan je oplossen door Full Screen Anti Aliasing aan te zetten.
Dus FSAA in het kort. Dan kan je met je GF 256 kiezen voor 2x en 4x. Ik zou dan 2x nemen, anders krijg je een grote performance hit.
Dit is et niet.

Verwijderd

Ik heb je topictitel aangepast, die was vrij onduidelijk.

Verwijderd

heb ik ook gehad met een tnt2, 2 dagen later wassie stuk :(

Verwijderd

Topicstarter
neuh niks

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Als je nou eens de FAQ leest |:(

Plaatjes invoegen?

En je bent geen n00b als ik je postcount zie dus zou je moeten weten hoe je een plaatje moet zetten. Je kan gewoon niet linken vanaf geocities. Gebruik dan de webspace van je ISP.

Verwijderd

Topicstarter
ook niks

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer? (plaatje staat in 1e post)

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Gebaseerd op je beschrijving zou ik zeggen dat dat komt door de Z-buffer die in dit geval niet voldoende informatie opslaat. Speel je in 16-bit? Zet Tribes 2 eens op 32-bit en kijk dan nog maar eens.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik krijg het plaatje niet gedownload (of geopend). Als je het nou gewoon ff in dit topic plaatst (met [img][/img] dus) weet je zeker dat ie zichtbaar is.

PC Specs

Verwijderd

Ik kan het plaatje niet zien, maar Tribes 2 MOET je in 32-bit draaien. Bij 16-bit is alles raar en kun je ook door stukken gebouwen en grond zien. Denkelijk is dit het?
32-bit draaien MOET.

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

das een Z-buffer probleem, heb ik ook met sommige spellen op mijn gf2mx,. heb veel geprobeerd maar kan et niet oplossen. 32bit mode in spellen geeft dit effect niet

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Verwijderd

Topicstarter
Kijk goe dnaar die giga-kartelranden rechtsboven en linksboven.

Afbeeldingslocatie: http://picserv.mediamonks.com/2584.JPG

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Had ik ook, gewoon 32 bit aan !!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat heb ik ook, maar dan gebeurd het bij de verste zoom en is het wat mistig op een MPB. Soms weer niet, echt raar. :(

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Topicstarter
Maar op een GeForce SDR zijn spellen echt onmogelijk te spelen in 32-Bit :'( :'( :'(
Pagina: 1