Het welbekende lijstje:
Ik zoek een?
Een nieuwe Android telefoon.
Wat is je budget?
Ik vind 800 euro toch wel veel, dus ik hoop eerder rond de 400 te zitten.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk internet en games. Ik lees veel artikels via nieuwssites. als deze mij interesseren ga ik meer zoeken om een compleet beeld te krijgen. Ook kan ik gewoon een game opstarten zoals PUPG of EVE echoes of Candycrush voor tijdverdrijf. Ik maak soms foto's maar dat laat ik meer over aan mijn vrouw. Of ik gebruik een echte camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn telefoon geschiedenis: Apple3, Apple3S, Samsung s2, Samsung S3, Samsung S6 edge, Samsung S7edge, en nu de S9. ook heb ik nog een werktelefoon de S10.
Dus zoals je ziet erg Samsung minded. Maar goed de tegenwoordige evolutie van telefoons is gericht op een camera in je telefoon. aangezien ik hier nauwelijks gebruik van maak hoop ik toch iets te kunnen vinden. NU ben ik aan het kijken en kom ik een beetje uit op de Samsung S20 of de A72. maar ik ben weet dus eigenlijk niet zoveel van de alternatieven op Samsung.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kort smanegevat:
- nieuwe Android telefoon
- CPU en GPU hebben prio
- Batterijduur is belangrijk
- camera hoeft er niet op te zitten. want die kan alleen maar kapot gaan.
- mogen bijna alle merken zijn als alternatief op de S20 5G (geen Huawei)
De eisen:
- scherm van rond de 6''
- 120Hz
- werkgeheugen van minimaal 8GB
- opslag van minimaal 128GB
- processor van minimaal 2.7GHz
Nu hoop ik dat iemand mij in ieder geval de juiste richting op kan sturen waar ik zaken kan vergelijken.
Alvast bedankt!
Ik zoek een?
Een nieuwe Android telefoon.
Wat is je budget?
Ik vind 800 euro toch wel veel, dus ik hoop eerder rond de 400 te zitten.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk internet en games. Ik lees veel artikels via nieuwssites. als deze mij interesseren ga ik meer zoeken om een compleet beeld te krijgen. Ook kan ik gewoon een game opstarten zoals PUPG of EVE echoes of Candycrush voor tijdverdrijf. Ik maak soms foto's maar dat laat ik meer over aan mijn vrouw. Of ik gebruik een echte camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Mijn telefoon geschiedenis: Apple3, Apple3S, Samsung s2, Samsung S3, Samsung S6 edge, Samsung S7edge, en nu de S9. ook heb ik nog een werktelefoon de S10.
Dus zoals je ziet erg Samsung minded. Maar goed de tegenwoordige evolutie van telefoons is gericht op een camera in je telefoon. aangezien ik hier nauwelijks gebruik van maak hoop ik toch iets te kunnen vinden. NU ben ik aan het kijken en kom ik een beetje uit op de Samsung S20 of de A72. maar ik ben weet dus eigenlijk niet zoveel van de alternatieven op Samsung.
Welke vragen heb je hier nog over?
Kort smanegevat:
- nieuwe Android telefoon
- CPU en GPU hebben prio
- Batterijduur is belangrijk
- camera hoeft er niet op te zitten. want die kan alleen maar kapot gaan.
- mogen bijna alle merken zijn als alternatief op de S20 5G (geen Huawei)
De eisen:
- scherm van rond de 6''
- 120Hz
- werkgeheugen van minimaal 8GB
- opslag van minimaal 128GB
- processor van minimaal 2.7GHz
Nu hoop ik dat iemand mij in ieder geval de juiste richting op kan sturen waar ik zaken kan vergelijken.
Alvast bedankt!
[Voor 4% gewijzigd door Kubix op 03-04-2021 10:12]