Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers elect redirect - Fout certificaat

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 19:00
Ik was mijn oude password entries aan het opruimen en wou kijken of tweakers-elect nog bestaat, maar ik werd begroet met een error voor het foute certificaat:

Wou dit maar eventjes melden ;)

Zin om de Hetzner cloud te proberen? Krijg 20€ credits via deze link: https://hetzner.cloud/?ref=4hOvR8Q60ksx

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:08

DaFeliX

Tnet Devver
Elect is tegenwoordig een onderdeel van Tweakers zelf, gebruikers van Elect hebben daarover een mail gehad om hun gegevens te migreren naar Tweakers. De Elect website is al langer 'uitgezet', en blijkbaar hebben we zelfs het certificaat laten verlopen.

Op zich zouden we 't opnieuw kunnen instellen, en er een redirect opzetten zodat bezoekers naar tweakers.net/ worden gestuurd. Ik denk dat er overigens zeer beperkt verkeer op zou binnenkomen aangezien we de meest kritieke paden al hadden geredirect naar Tweakers; maar het kan geen kwaad

In elk geval bedankt voor je melding, ik kijken of ik hier wat mee ga doen :)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True