Nee, dat klopt, zijn crewpagina staat uit. Ik kan dat wel aanzetten, maar dan moet ik wel zeker weten dat dat ook de bedoeling is.
@JayStout is inderdaad wel het goede account.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@himlims_ Volkomen terecht! Je bijdrage is toegevoegd! Bedankt om het te melden.
Ik mis dan ook sowieso nog een rood naampje.Dirk schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 21:55:
Nee, dat klopt, zijn crewpagina staat uit. Ik kan dat wel aanzetten, maar dan moet ik wel zeker weten dat dat ook de bedoeling is.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Aangezien er wel een titel is ingevuld, ga ik er vanuit dat dat bewust is. Anders is het aan @WoutF om anders te beslissen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
@JayStout heeft er een rood jasje bij
ik heb ook de crewpagina aangezet in de backend, maar zie dat zijn naam nog niet klikbaar is. Wellicht is dat een cachingdingetje.
Pagina: 1