Herinneringen op elk apparaat

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 28-04 08:38
Ik heb een herinnering ingesteld die ik om de dag ontvang, en die herinnering krijg ik op elk apparaat. Maar wanneer ik deze als voltooid instel op een apparaat, blijft de herinnering als onvoltooid staan op alle andere apparaten.

Is dit een bug, is het zo bedoeld of is er een instelling die ik over het hoofd zie?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05 20:30
Welke apparaten, welke softwareversie draaien ze op? Gebruik je iCloud? Een andere dienst voor synchronisatie? Zoals Gmail? Nog zoveel vragen.. ik zou iets scheutiger met informatie zijn zodat men je kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
iPhone XR, iPad Air 2, iMac 27” uit 2018, MacBook Pro 15” uit 2019, allen op laatste iOS/iPadOS/macOS en ingelogd op zelfde iCloud account

Met herinnering bedoel ik een herinnering in de app ‘Herinneringen’ van Apple.

[ Voor 6% gewijzigd door TheMaxMan op 02-04-2021 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05 20:30
Je hebt de herinnering ingesteld dat ie om de dag af gaat? Dan verdwijnt ie inderdaad niet uit de lijst. Het is immers een herhaalde herinnering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaxMan
Volkan1984 schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 10:12:
Je hebt de herinnering ingesteld dat ie om de dag af gaat? Dan verdwijnt ie inderdaad niet uit de lijst. Het is immers een herhaalde herinnering.
Het probleem is dat wanneer ik een herinnering als voltooid instel, dezelfde herinnering van dezelfde dag op alle andere apparaten als onvoltooid blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel Apple
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 24-05 19:17
Hallo TheMaxMan.

Ik heb precies hetzelfde probleem. Dood irritant als je 4 Apple producten hebt...

Als ik een nieuwe (herhaal) herinnering toevoeg op een apparaat, of er één verwijder, dan wordt dit keurig middels iCloud direct gesynchroniseerd.

Echter, als je een herinneringsmelding krijgt en deze als voltooid aanvinkt, dan wordt deze voltooing niet met de andere apparaten gesynchroniseerd. Je moet dus op elk apparaat de herinnering als voltooid aanvinken.

Heb jij dit probleem inmiddels opgelost?

Karel Apple
Pagina: 1