Ik gebruik plugwise source voor stroom verbruik maar ook opbrengst te monitoren, met name de historie vind fijn. En daar schiet het net ff te kort, het kan blijkbaar niet goed overweg met negatieve waardes, zoals bv -200kwh (opbrengst dus)
Zo laat de tabel zien 0kwh bij opbrengst maar wel het aantal euro, als je dat deelt door 0,22 krijg je het aantal kw.
Ik zou graag willen dat de tabel aantal kwh laat zien middels truckje of extra kolom, of dat het wel overweg kan met -200 getallen.
Ik heb echt nul verstand van programmeren/coding, ik heb die knobbel gewoon niet.
Ik vond in de guide:
<% function Devide( $v1,$v2) %>
<% // termination example
if ($v2==0)
exit "Devision By zero!"
/if
return $v1/$v2
%>
echo '6 / 3 = ', Devide( 6,3), '<br>'
Ik wilde zelf proberen om euro te delen door 0.22 (cent)
Nou de code werkt maar moet dan nog worden toegepast worden op de selectie.
Wie kan en wil mij daar bij helpen?
Het gaat om deze tabel
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ij7RoDVTaikN6pldoqTwphf2.png?f=user_large)
Het leuke maar ingewikkelde is ook dat je een tijd range kan selecteren en de gewenste devices en dan on the fly word de tabel aangepast.
Mijn vermoeden is dat het samen gaat met appliancetypestable.pte
Er is een mdb file met een tabel en row die totalusage heet en daar is zie je bv 3000 maar -2000 staan.
De files heb ik hier geupload: http://despullenfabriek.nl/source/html_listview.zip
Gr
Jeroen
Edit:
Extra info
opmaak
pdf file toegevoegd aan zip file
Zo laat de tabel zien 0kwh bij opbrengst maar wel het aantal euro, als je dat deelt door 0,22 krijg je het aantal kw.
Ik zou graag willen dat de tabel aantal kwh laat zien middels truckje of extra kolom, of dat het wel overweg kan met -200 getallen.
Ik heb echt nul verstand van programmeren/coding, ik heb die knobbel gewoon niet.
Ik vond in de guide:
<% function Devide( $v1,$v2) %>
<% // termination example
if ($v2==0)
exit "Devision By zero!"
/if
return $v1/$v2
%>
echo '6 / 3 = ', Devide( 6,3), '<br>'
Ik wilde zelf proberen om euro te delen door 0.22 (cent)
Nou de code werkt maar moet dan nog worden toegepast worden op de selectie.
Wie kan en wil mij daar bij helpen?
Het gaat om deze tabel
:fill(white):strip_exif()/f/image/Ij7RoDVTaikN6pldoqTwphf2.png?f=user_large)
Het leuke maar ingewikkelde is ook dat je een tijd range kan selecteren en de gewenste devices en dan on the fly word de tabel aangepast.
Mijn vermoeden is dat het samen gaat met appliancetypestable.pte
Er is een mdb file met een tabel en row die totalusage heet en daar is zie je bv 3000 maar -2000 staan.
De files heb ik hier geupload: http://despullenfabriek.nl/source/html_listview.zip
Gr
Jeroen
Edit:
Extra info
opmaak
pdf file toegevoegd aan zip file
[ Voor 10% gewijzigd door jeroenvtec op 02-04-2021 16:56 . Reden: Extra info ]