Print maar halve foto

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevanuden
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-04-2021
Dag Allen,

Ik zit met een heel raar probleem!
Als ik een afbeelding uitprint dan krijg ik een witte streep in het midden. Zie afbeelding:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yrvt13jJz-gY9QbvmOQhOytAG4I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vAKjE5Gp3oWXN3smIQR5J0fB.png?f=user_large

Dit is van de ene op de andere dag gekomen. Ik heb alle instellingen doorlopen met onze ICT man maar kunnen niets vinden. Ik werk op een cliënt pc en andere collega's hebben dit probleem niet.

Als ik deze jpg of png in een word bestand plak en dan als word bestand uit print heb ik er geen last van.
Als ik hem in paint open en vanuit daar uitprint, heb ik er geen last van...

Wie o wie heeft dit al eens gezien of weet waar dit aan zou kunnen liggen?

Grts,

Dave

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

davevanuden schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:58:
Ik zit met een heel raar probleem!
Als ik een afbeelding uitprint dan krijg ik een witte streep in het midden. Zie afbeelding:

Als ik deze jpg of png in een word bestand plak en dan als word bestand uit print heb ik er geen last van.
Als ik hem in paint open en vanuit daar uitprint, heb ik er geen last van...
Wanneer heb je er wel last van dan?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:28
Welke printer heb je? Vanuit welke software print je die png's en jpg's? Welke PC/laptop, welk OS (Windows 10, Mac of Linux)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-08 14:52
Dit heeft te maken met de windows updates die de BSOD's veroorzaakten, de updates of patches kunnen ook dit veroorzaken. Welke printer gebruikt je? en welk OS?