Vraag

• Jenn1
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 04-04-2021
Hi allemaal. Zit even met een vraag waar ik graag antw op wil hebben. Bij geblokkeerde contactpersonen van een kennis zie ik een hele lijst staan, vorig jaar heeft deze kennis een nieuw nummer genomen en dus ook een nieuw nr voor whatsapp. Kan het zijn dat deze lijst geblokkeerde contactpersonen van voor de nr wisseling is of is het zeker zo dat dit van hierna is. Wat zou betekenen dat er contact is geweest met de nieuwe whatsapp en deze nummers.

Tnx

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Vraag het de persoon zelf, dan weet je het zeker.

The devil is in the details.

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-11 17:00
2 opties:
1: De persoon heeft een nieuw whatsapp account geopend met het nieuwe nummer en is toen weer begonnen met een lege lijst.
2: De persoon heeft het nummer gewijzigd van het bestaande en alle oude instellingen overgenomen. Dan is het goed mogelijk dat de lijst van geblokkeerde nummers van eerder is.

Maar het lijkt me inderdaad het handigste om het te vragen aan de persoon waarbij je in de geblokkeerde contactenlijst kijkt. Vinden ze vast niet erg om even uit te leggen...

• Jenn1
Dank voor de antwoorden. Lastiger als de desbetreffende persoon niet helemaal eerlijk is en wel fijn om te weten:)

Is het met optie 2 ook mogelijk als er met het nieuwe nr ook een nieuwe telefoon is geweest?

Verwijderd

Jenn1 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 16:49:
Dank voor de antwoorden. Lastiger als de desbetreffende persoon niet helemaal eerlijk is en wel fijn om te weten:)

Is het met optie 2 ook mogelijk als er met het nieuwe nr ook een nieuwe telefoon is geweest?
Als je iemand niet vertrouwd moet je daar wat mee doen.

Wat je nu doet is enkel om het probleem heen draaien :)

Anyways, als hij het whatsapp account naar het nieuwe nummer verhuisd heeft en geen vers account heeft gemaakt gaan de geblokkeerde nummers gewoon mee.

En nu gewoon uit elkaar gaan met de vertrouwensloze relatie. Komt niets goeds uit.

• Jenn1
Dank voor je tip:)
Pagina: 1