Hallo allemaal, hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik heb een spierziekte waardoor de spieren in mijn handen steeds slapper worden en ben op zoek naar een toetsenbord dat zo licht mogelijk is. Een vriend heeft mij aangeraden om voor een mechanisch toetsenbord te gaan en specifiek de gateron clear switches aangezien dit de lichtste zijn die op de markt zijn.
Nou ben ik een complete technische leek en vroeg ik mij af of jullie zouden kunnen helpen met het selecteren van de componenten aangezien ik geen ervaring heb met meer dan het uitzoeken van een laptop bij de mediamarkt
.
Ik zoek een?
Mechanisch keyboard zo licht mogelijk qua aanslaan.
Wat is je budget?
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee hoeveel een mechanisch keyboard kost en welke prijsverschillen er zijn en welke impact dat heeft op kwaliteit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoef geen RGB of zoiets, maar zou een wit toetsenbord tof vinden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal het keyboard voornamelijk gebruiken voor het typen van stukken en af en toe speel ik runescape waarvoor ik mijn f1 etc. keys nodig heb.
Nou ben ik een complete technische leek en vroeg ik mij af of jullie zouden kunnen helpen met het selecteren van de componenten aangezien ik geen ervaring heb met meer dan het uitzoeken van een laptop bij de mediamarkt
Ik zoek een?
Mechanisch keyboard zo licht mogelijk qua aanslaan.
Wat is je budget?
Als ik heel eerlijk ben heb ik geen idee hoeveel een mechanisch keyboard kost en welke prijsverschillen er zijn en welke impact dat heeft op kwaliteit.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik hoef geen RGB of zoiets, maar zou een wit toetsenbord tof vinden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zal het keyboard voornamelijk gebruiken voor het typen van stukken en af en toe speel ik runescape waarvoor ik mijn f1 etc. keys nodig heb.