Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

1080p/144hz Gaming pc 1500-1800 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Livrii
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 02-01 21:37
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben nieuw in het gamen op pc, ik speel vanaf 2013 op ps3 en later op ps4 dus heb niet zo veel verstand van pc's samenstellen. Ik wil voornamelijk games spelen zoals Assasins Creed en wat simulatie spellen. Zou graag hoge graphics hebben maar de games moeten wel nog smooth draaien.

Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 euro zou chill zijn, max 1800

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zou graag een AMD Ryzen 5 5600X kopen als processor.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat RGB mag, maar hoeft niet.

Ga je overklokken?
Misschien later, maar nog niet meteen.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil liefst een bang for buck computer die er niet verschrikkelijk uitziet maar prestaties krijgen toch wel de voorkeur op uiterlijk. Ik speel nu op een 144hz 1080p monitor en weet eigenlijk niet of ik zou moeten upgraden of dat het nog te doen is voor nu. Zou wel handig zijn als de onderdelen ook goed presteren op een 144hz 1440p monitor voor later. Als processor zou ik graag een AMD Ryzen 5 5600X kopen.

Alle reacties

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 15-09 22:16

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Volgens het DAA beleid zal je toch zelf wat samen moeten stellen, anders wordt je topic waarschijnlijk gesloten.
3. Verricht eigen onderzoek