Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurie92
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 13:52
Mijn vraag:
Kan ik (dan al niet via een app) automatisch instellen dat mijn TicWatch alleen binnen bepaalde dagen en tijden, de audio van oproepen krijgt? Dus buiten deze tijden dat mijn telefoon de audio van oproepen afhandelt en audio dus nooit op mijn watch komt?

Op het werk is namelijk het handig de melding van een oproep op de watch te krijgen. Alleen als ik dan een oproep aanneem (op mijn watch of telefoon) zou de audio alleen op mijn telefoon te horen mogen zijn. Om iedere ochtend en middag te moeten switchen van bluetooth modus is niet heel praktisch.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
- TicWatch Pro 3 GPS & OnePlus 6T
- Wear OS 2.25 & Android 10

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Handmatig uitzetten oproep audio bij bluetooth settings op smart watch & IFTTT geïnstalleerd maar daar worden alleen notificaties mee getoond en zijn geen instellingen van de watch aan te passen.

Bedankt voor de hulp. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eboellie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06:02
je kunt via batterij instellingen op de OS Wear de connectie uitzetten (batterij modi -> aangepast -> bluetooth) de bluetooth connectie van je horloge op bepaalde tijden zetten. Dan moet je wel de wifi op je horloge uit laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurie92
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-06 13:52
eboellie schreef op woensdag 7 april 2021 @ 12:04:
je kunt via batterij instellingen op de OS Wear de connectie uitzetten (batterij modi -> aangepast -> bluetooth) de bluetooth connectie van je horloge op bepaalde tijden zetten. Dan moet je wel de wifi op je horloge uit laten...
Misschien kijk ik er compleet overheen, maar de instelling die je noemt kan ik niet vinden in de settings van mijn TicWatch. Deze zie ik ook niet als ik op mijn telefoon naar de Android Wear app settings ga. :?

Edit: Ik vond zojuist dit artikel: https://support.google.com/wearos/answer/7586647?hl=nl . Dit betreffende icoontje is bij mij niet te vinden. Ik ga even zoeken waar het aan ligt.

Edit 2: Het lijkt erop dat deze setting uitgefaseerd is en nu essential mode gebruikt wordt: https://support.google.com/wearos/thread/7124272?hl=en :/

Het uitzetten van de bluetooth zou er overigens ook voor zorgen dat ik geen meldingen meer ontvang op mijn watch.

[ Voor 28% gewijzigd door Jurie92 op 07-04-2021 17:05 ]