Ik zoek een?
Curved wide screen monitor met een 24" monitor als tweede scherm
Wat is je budget?
Max €800-900 voor beide schermen. Ik wil ze volgend jaar pas kopen want ik ga een nieuwe PC bouwen en een eigen bureau. Lijstje voor de PC hardware heb ik evt ook
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Samsung, Asus of Iiyama
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de monitoren gebruiken op mijn game PC, de widescreen als scherm waar ik de games op afspeel en het kleinere scherm als tweede scherm voor de programma's op de achtergrond.
Ik gebruik ze op mijn kamer op een eigen gemaakte bureau (het ontwerp van de bureau pas ik aan op keuze van de monitoren, daarom dat ik daar nu al mee bezig ben).
Hieronder de twee monitoren die ik op het oog heb:
Op mijn vorige topic werd niet gereageerd, dus ik maak hem nu maar wat minder uitgebreid, ik hoop op een reactie van iemand. Mijn kennis over monitoren gaat niet heel ver, maar ik wil wel waar voor mijn geld.
Curved wide screen monitor met een 24" monitor als tweede scherm
Wat is je budget?
Max €800-900 voor beide schermen. Ik wil ze volgend jaar pas kopen want ik ga een nieuwe PC bouwen en een eigen bureau. Lijstje voor de PC hardware heb ik evt ook
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Samsung, Asus of Iiyama
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga de monitoren gebruiken op mijn game PC, de widescreen als scherm waar ik de games op afspeel en het kleinere scherm als tweede scherm voor de programma's op de achtergrond.
Ik gebruik ze op mijn kamer op een eigen gemaakte bureau (het ontwerp van de bureau pas ik aan op keuze van de monitoren, daarom dat ik daar nu al mee bezig ben).
Hieronder de twee monitoren die ik op het oog heb:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2470HSU-B1 Zwart | € 189,97 | € 189,97 |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB3466WQSU-B1 Zwart | € 497,50 | € 497,50 |
Totaal | € 687,47 |
Op mijn vorige topic werd niet gereageerd, dus ik maak hem nu maar wat minder uitgebreid, ik hoop op een reactie van iemand. Mijn kennis over monitoren gaat niet heel ver, maar ik wil wel waar voor mijn geld.