EU DNS: 86.54.11.100
Vraag
Alle reacties
Alle applicaties. Als ik Chrome open, dan zie ik de menu van Chrome, maar ik kan er niet op klikken.sypie schreef op donderdag 1 april 2021 @ 22:30:
Geneurt dat alleen wanneer Finder actief is of ook bij andere programma's?
De rechterkant van de top bar werkt trouwens wel gewoon.
En er hangt geen ander beeldscherm aan? Gekke vraag, maar dat is het enige wat ik me kan verzinnen.
Ik heb hetzelfde. Heb wel 2 schermen eraan hangen. Nog geen oplossing gevonden behalve reboot.
Titlefix van "[MBA] Top bar reageert niet" naar "[Big Sur] Menubalk reageert niet meer"
De "Top bar" is de menubalk
De "Top bar" is de menubalk
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik gebruik 1 externe scherm. Scherm van MBA is dichtgeklapt.Dennisweb schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 00:29:
En er hangt geen ander beeldscherm aan? Gekke vraag, maar dat is het enige wat ik me kan verzinnen.
Als je met CMD + ALT (op sommige toetsenborden Option) + Esc drukt, kun je dan Finder herstarten? Ik verwacht dat dit het ook even fixt.
Zodra het weer speelt zal ik het proberen. Thanks.Dancing_Animal schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 17:47:
Als je met CMD + ALT (op sommige toetsenborden Option) + Esc drukt, kun je dan Finder herstarten? Ik verwacht dat dit het ook even fixt.
Pagina: 1
:fill(white):strip_exif()/f/image/lXAuYBiMa77q8QVvKrOUl7Ua.png?f=user_large)