Hallo,
Ik wil binnenkort een game pc gaan bouwen! Ik heb al een paar onderdelen daarvoor bij elkaar gezocht:
Zoals je al kunt zien, zit er geen gpu bij. Die was ik dan ook van plan om te kopen via vraag en aanbod. Ik zat te denken aan een gtx 970/rx570.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, denk hierbij aan RDR2, Rocket League, en andere AAA spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een basic toetsenbord en muis en een Acer 1080p@75hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er goed op kunnen gamen. Rond de 60-75 fps op high is prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte. De PC mag niet al te groot zijn, omdat ik niet veel ruimte heb. Maximaal een micro-atx case.
Ga je overklokken?
Nee, vind ik niet per se nodig
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil zo veel mogelijk waar voor mijn geld. Vooral met de chiptekorten en dergelijken. Ik weet dat ik meer ga uitgaven dan een jaar terug, maar dat is geen probleem, als het maar niet véél te veel is.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is en dat jullie mij nog eventueel advies kunnen geven.
Alvast bedankt!
Ik wil binnenkort een game pc gaan bouwen! Ik heb al een paar onderdelen daarvoor bij elkaar gezocht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 164,- | € 164,- |
| 1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B460-I GAMING | € 149,89 | € 149,89 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 2,5" (5400rpm), 2TB | € 61,15 | € 61,15 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H210 Zwart | € 85,90 | € 85,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 32,- | € 32,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 500W CM | € 58,08 | € 58,08 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 38,90 | € 38,90 |
| Totaal | € 669,82 | |||
Zoals je al kunt zien, zit er geen gpu bij. Die was ik dan ook van plan om te kopen via vraag en aanbod. Ik zat te denken aan een gtx 970/rx570.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, denk hierbij aan RDR2, Rocket League, en andere AAA spellen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, een basic toetsenbord en muis en een Acer 1080p@75hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil er goed op kunnen gamen. Rond de 60-75 fps op high is prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte. De PC mag niet al te groot zijn, omdat ik niet veel ruimte heb. Maximaal een micro-atx case.
Ga je overklokken?
Nee, vind ik niet per se nodig
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil zo veel mogelijk waar voor mijn geld. Vooral met de chiptekorten en dergelijken. Ik weet dat ik meer ga uitgaven dan een jaar terug, maar dat is geen probleem, als het maar niet véél te veel is.
Ik hoop dat dit genoeg informatie is en dat jullie mij nog eventueel advies kunnen geven.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door zeearende op 01-04-2021 18:51 ]