Chromebook met ethernet poort of mogelijkheid tot aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniquesmit
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11-08-2024
Ik wil een chromebook aanschaffen waarbij het van belang is dat de chromebook de mogelijkheid heeft om HDMI en bedraad internet erop aan te kunnen sluiten. Rechtstreeks of eventueel met een adapter.

Een chromebook moet dan een displayport hebben om beeld/geluid over te zetten om van een HDMI adapter gebruik te kunnen maken, toch? Maar hoe zit het met een adapter van USB naar een internetaansluiting?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 04:30
De meeste nieuwe Chromebooks hebben USB-C aansluitingen, waarover display en ethernet vaak gewoon ondersteund wordt. Als je ze tegelijkertijd wil gebruiken is een dock het handigst. Je kan ook losse adapters krijgen voor USB-C naar ethernet en naar HDMI.
Je kan ook een andere route nemen en kiezen voor een USB-C scherm met ingebouwde hub (soms ook ethernet) en dan met 1 kabel je chromebook aan dit scherm koppelen.
Wat zijn je andere eisen aan een Chromebook en wat is het budget?

[ Voor 7% gewijzigd door AgeOfPanic op 01-04-2021 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniquesmit
Okee! Hoe kan ik checken of dat dan werkt op een chromebook voordat ik hem heb gekocht?

Ik heb interesse in deze:

https://www.bol.com/nl/p/...ZFoQ_0_33.34.ProductImage

Kan het hierop?

Verder qua eisen minimaal intel i5 (of vergelijkbaar) processor en 8GB werkgeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 14:54
Leuk!
Jij wilt een Intel i5 processor vergelijken met een Intel Celeron. Dat gaat hem niet worden. Een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:03

lasharor

7 december 2004

https://www.coolblue.nl/p...lf89g%2Caclr_1011lfshJ2tS

Dit is de goedkoopste optie voor i5, chromebook en 8GB

Snap niet waarom je zoveel geld uit zou geven aan zo'n laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniquesmit
Wie zegt dat ik een Intel i5 wil vergelijken met een Intel Celeron?
Yash100 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 19:23:
Leuk!
Jij wilt een Intel i5 processor vergelijken met een Intel Celeron. Dat gaat hem niet worden. Een gevalletje voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniquesmit
Wat is voor een chromebook een prima processor dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 04:30
Dat hangt er een beetje vanaf. Ga je bijvoorbeeld ook Linux installeren om foto's te bewerken of gebruik je hem alleen voor web functies? Ik draai zelf een core i3, maar voor de echte basiszaken is een Celeron ook voldoende. Volgens mij kunnen alle Intel Chromebooks met USB-c aansluiting wel display over USB doen.
Pagina: 1