Beste Tweakers !
Ik zou heel graag jullie mening en kennis kunnen gebruiken bij het aanschaffen van een systeem.
Ivm diefstal heb ik geen computer meer maar heb die op korte termijn nodig voor mijn werk.
Zelf samen stellen is mij te lastig en met de huidige gpu prijzen een extra grotere chaos.
Mijn ogen zijn gericht op kant en klare systemen of eventueel in goede staat verkerend 2e hands modellen.
Ik gebruik mijn desktop voor ableton live en binnenkort 4k video editing maar als ik dan toch een krachtig systeem aanschaf dan heb ik ook wel interesse in af en toe een goede game.
ik heb dit systeem 2e hands aangeboden gekregen voor 1350 euro :
Game PC MAX, slecht 4 maanden oud, zo goed als nieuw met vier jaar volledige garantie.
Processor: Intel® Core™ i7-7740X - Quad Core
Geheugen: Kingston HyperX Fury RGB 16GB DDR4-3200
Grafische kaart: NVIDIA RTX 2060 SUPER 8GB
Moederbord: Asus TUF X299 Mark 2
Behuizing: Corsair Carbide Spec-Delta RGB Tempered Glass
Koeling: Waterkoeling NZXT Kraken M22
Harde schijf: SSD 500GB Crucial
2e Harde schijf: SSD 1000GB Samsung 870
Geluidskaart: Standaard geluidskaart
Internet: 1Gbit netwerkkaart
Voeding: 850 Watt Riotoro
Accessoires: MSI Vigor GK30 Combo gaming keyboard + mouse
Besturingssysteem: Windows 10 Home
Garantie: 4 jaar Volledige garantie
wat vinden jullie hiervan? en zijn er anders kant en klare systemen van msi of lenovo die interessant zijn voor mij ?
budget is max 1400
Hartelijk dank !
Ik zou heel graag jullie mening en kennis kunnen gebruiken bij het aanschaffen van een systeem.
Ivm diefstal heb ik geen computer meer maar heb die op korte termijn nodig voor mijn werk.
Zelf samen stellen is mij te lastig en met de huidige gpu prijzen een extra grotere chaos.
Mijn ogen zijn gericht op kant en klare systemen of eventueel in goede staat verkerend 2e hands modellen.
Ik gebruik mijn desktop voor ableton live en binnenkort 4k video editing maar als ik dan toch een krachtig systeem aanschaf dan heb ik ook wel interesse in af en toe een goede game.
ik heb dit systeem 2e hands aangeboden gekregen voor 1350 euro :
Game PC MAX, slecht 4 maanden oud, zo goed als nieuw met vier jaar volledige garantie.
Processor: Intel® Core™ i7-7740X - Quad Core
Geheugen: Kingston HyperX Fury RGB 16GB DDR4-3200
Grafische kaart: NVIDIA RTX 2060 SUPER 8GB
Moederbord: Asus TUF X299 Mark 2
Behuizing: Corsair Carbide Spec-Delta RGB Tempered Glass
Koeling: Waterkoeling NZXT Kraken M22
Harde schijf: SSD 500GB Crucial
2e Harde schijf: SSD 1000GB Samsung 870
Geluidskaart: Standaard geluidskaart
Internet: 1Gbit netwerkkaart
Voeding: 850 Watt Riotoro
Accessoires: MSI Vigor GK30 Combo gaming keyboard + mouse
Besturingssysteem: Windows 10 Home
Garantie: 4 jaar Volledige garantie
wat vinden jullie hiervan? en zijn er anders kant en klare systemen van msi of lenovo die interessant zijn voor mij ?
budget is max 1400
Hartelijk dank !