Mijn Mac uit het jaar 2016 is versleuteld. Ik neem mijn telefoon en bel naar Apple België. Een vriendelijke vrouw maakt voor mij een afspraak bij "Switch Latem". Ik ga dus naar "Switch" te Sint-Martens-Latem (België). Daar vraagt men me de aankoopfactuur en die heb ik niet meer. Daarop zei zegt men me: "Het spijt ons, dan kunnen we jou niet helpen". B[b]estaat er nu echt geen oplossing om een "versleutelde" Mac te ontgrendelen",
Men zegt bij Switch dat Apple de code heeft maar dat ze die niet kunnen (of mogen geven). Gelukkig heb ik nog een MacBook Pro.
Ik heb alles geprobeerd wat ik gelezen heb op het internet, niets lukt.
Dat is toch niet te vatten dat men je niet wilt of kan helpen zonder een aankoopfactuur, gebruikers worden bij deze gewaarschuwd: bewaar altijd de aankoopfactuur van een gekochte Mac. Hoe het komt dat mijn Mac versleuteld is, ik weet het niet, alles is gebeurd na een "update", gedownload en geïnstalleerd, alles ging normaal tot ik 's anderendaags mijn Mac aanzette, kreeg ik een scherm met een slot erop...
Men zegt bij Switch dat Apple de code heeft maar dat ze die niet kunnen (of mogen geven). Gelukkig heb ik nog een MacBook Pro.
Ik heb alles geprobeerd wat ik gelezen heb op het internet, niets lukt.
Dat is toch niet te vatten dat men je niet wilt of kan helpen zonder een aankoopfactuur, gebruikers worden bij deze gewaarschuwd: bewaar altijd de aankoopfactuur van een gekochte Mac. Hoe het komt dat mijn Mac versleuteld is, ik weet het niet, alles is gebeurd na een "update", gedownload en geïnstalleerd, alles ging normaal tot ik 's anderendaags mijn Mac aanzette, kreeg ik een scherm met een slot erop...