Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken om te gamen, games zoals Star Wars New Order, Assassins's Creed games (alle delen), Far Cry 3/4/5/6, Watch Dogs 2/Legion, Anno 1800, LoL, CoD, Battlefield, GTA en nog wel meer, maar dit zijn dan wel de zwaarste games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €1000 zou het mooist zijn, maar rond de €1500-1800 is wel max. (Ik ben ook pas van plan volgend jaar hem te kopen, maar ik ben alvast aan het kijken waar ik ongeveer voor wil sparen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, wat RAM schijven maar die zijn volgensmij DDR3 en ik wil DDR4. Ik heb nog wel wat Crucial SATA III SSD's
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg ram en opslag sowieso, verder zo goedkoop mogelijk om bovengenoemde games mooi te kunnen spelen. Een build wat makkelijk te upgraden is zou mooi zijn zodat ik met de tijd de componenten kan vervangen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair en ASUS ROG, maar dit zijn dure flagship merken dus dat hoeft nu nog niet persé
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb hieronder een lijst wat ik nu heb samengesteld waarvan ik denk dat dat wel een leuke PC is, ik zou graag jullie mening op deze lijst willen en of jullie misschien iets beters kunnen maken of tips kunnen geven.
HIER DE LIJST:
Ik wil het systeem gebruiken om te gamen, games zoals Star Wars New Order, Assassins's Creed games (alle delen), Far Cry 3/4/5/6, Watch Dogs 2/Legion, Anno 1800, LoL, CoD, Battlefield, GTA en nog wel meer, maar dit zijn dan wel de zwaarste games
Wat mag het systeem gaan kosten?
Onder de €1000 zou het mooist zijn, maar rond de €1500-1800 is wel max. (Ik ben ook pas van plan volgend jaar hem te kopen, maar ik ben alvast aan het kijken waar ik ongeveer voor wil sparen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, wat RAM schijven maar die zijn volgensmij DDR3 en ik wil DDR4. Ik heb nog wel wat Crucial SATA III SSD's
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Genoeg ram en opslag sowieso, verder zo goedkoop mogelijk om bovengenoemde games mooi te kunnen spelen. Een build wat makkelijk te upgraden is zou mooi zijn zodat ik met de tijd de componenten kan vervangen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Corsair en ASUS ROG, maar dit zijn dure flagship merken dus dat hoeft nu nog niet persé
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb hieronder een lijst wat ik nu heb samengesteld waarvan ik denk dat dat wel een leuke PC is, ik zou graag jullie mening op deze lijst willen en of jullie misschien iets beters kunnen maken of tips kunnen geven.
HIER DE LIJST:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 164,- | € 164,- |
1 | Moederborden | ASUS PRIME Z490-P | € 139,- | € 139,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming X3 GeForce GTX 1660 Super OC edition | € 340,14 | € 340,14 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 84,95 | € 84,95 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim | € 24,10 | € 24,10 |
1 | Ventilatoren | Corsair Air Series AF120 LED (2018) Blue Triple Pack, 120mm | € 32,98 | € 32,98 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M1D3000C16 | € 44,77 | € 44,77 |
1 | Voedingen | Corsair TX650M | € 82,28 | € 82,28 |
1 | Solid state drives | Gigabyte NVMe SSD 256GB | € 39,- | € 39,- |
Totaal | € 951,22 |
[ Voor 5% gewijzigd door Jurre_0527 op 01-04-2021 13:34 ]