Mijn vraag
Voor velen waarschijnlijk een eitje, maar ben niet zo thuis in Visual studio
Ik probeer dit project van Github aan de praat te krijgen,
in de Howto punt 1 strand ik.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Server 2019, volgens geleerden moet ik MsBuild downloaden
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na wat zoeken kan je in de cms line een project met MsBuild compileren
Na de eerste keer een melding dat .NET Framework 4.7.2 ontbreekt.
Hier de developer versie van geïnstalleerd
Nu gaat hij wat verder echter , krijg ik een hele rits fouten wat mij niets zegt
Voor velen waarschijnlijk een eitje, maar ben niet zo thuis in Visual studio
Ik probeer dit project van Github aan de praat te krijgen,
in de Howto punt 1 strand ik.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Server 2019, volgens geleerden moet ik MsBuild downloaden
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Na wat zoeken kan je in de cms line een project met MsBuild compileren
Na de eerste keer een melding dat .NET Framework 4.7.2 ontbreekt.
Hier de developer versie van geïnstalleerd
Nu gaat hij wat verder echter , krijg ik een hele rits fouten wat mij niets zegt
...“C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-master\OPCUAAdapter\OPCUA Adapter.csproj” (default target) (1) ->toon volledige bericht
(CoreCompile target) ->
OPCUAAdapter.cs(47,48): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-mas
ter\OPCUAAdapter\OPCUA Adapter.csproj]
OPCUAAdapter.cs(56,48): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-mas
OPCUAAdapter.cs(68,48): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-mas
OPCUAAdapter.cs(76,77): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-mas
OPCUAAdapter.cs(80,57): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-mas
OPCUAAdapter.cs(82,52): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-mas
OPCUAAdapter.cs(112,52): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-ma
ster\OPCUAAdapter\OPCUA Adapter.csproj]
OPCUAAdapter.cs(116,48): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-ma
OPCUAAdapter.cs(125,56): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-ma
OPCUAAdapter.cs(129,56): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-ma
OPCUAAdapter.cs(187,60): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-ma
OPCUAAdapter.cs(214,60): error CS1056: Unexpected character ‘$’ [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-ma
OPCUAAdapter.cs(32,57): error CS1002: ; expected [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-master\OPCUAAdapt
er\OPCUA Adapter.csproj]
OPCUAAdapter.cs(36,42): error CS1002: ; expected [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-master\OPCUAAdapt
er\OPCUA Adapter.csproj]
OPCUAAdapter.cs(36,67): error CS1519: Invalid token ‘;’ in class, struct, or interface member declaration [C:\Github
OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-master\OPCUAAdapter\OPCUA Adapter.csproj]
OPCUAAdapter.cs(37,49): error CS1002: ; expected [C:\Github\OPC_UA_1-0\OpenHistorian-OPC-UA-Adapter-master\OPCUAAdapt
er\OPCUA Adapter.csproj]
http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=46229&sid=42168