Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Reddit gebruiken om een website te promoten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• thomason12
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 05-04 13:26
Reddit kan erg handig zijn om verkeer naar een website te krijgen. Wat is de beste manier om maximaal voordeel te halen uit reddit om verkeer naar een website te krijgen?

Alle reacties

• Creesch
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Goed de regels van individuele subreddits lezen of het is toegestaan en onder welke voorwaarden. Hoewel het geen officieel reddit beleid meer is hanteren een groot deel van de subreddits nog steeds de "self promotion guidelines" op deze wiki pagina.
Het is dan ook belangrijk om te beseffen dat subreddits individuele communities/forums zijn met eigen regels.

Specifiek:
"It's perfectly fine to be a redditor with a website, it's not okay to be a website with a reddit account."
Waarbij veel subreddits de regel hanteren dat van alles wat je submit maximaal 10% je eigen content mag zijn.

• I_IBlackI_I
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:53
Goede content op je site hebben die interessant is voor bepaalde subreddits. Hierdoor zullen de gebruikers vaker linkjes naar jouw site plaatsen.

• ShitHappens
  • Registratie: juli 2008
  • Nu online
Of via de iets meer formele/correcte route: https://www.redditinc.com/advertising

En anders inderdaad zeer specifiek de jusite subreddits uitzoeken, kijken wat daar mag/kan. Zorg iig dat je iets meer te vertellen hebt dan enkel een linkje droppen, dat 't niet te spammerig wordt.

• Creepy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:41

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

thomason12 schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:23:
Reddit kan erg handig zijn om verkeer naar een website te krijgen. Wat is de beste manier om maximaal voordeel te halen uit reddit om verkeer naar een website te krijgen?
Wat is je eigen idee om reddit in te zetten voor promotie? Iets als https://www.redditinc.com/ heb je vast zelf al gevonden lijkt me.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have star problems" --Kevlin Henney

• thomason12
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 05-04 13:26
Creepy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 11:22:
[...]

Wat is je eigen idee om reddit in te zetten voor promotie? Iets als https://www.redditinc.com/ heb je vast zelf al gevonden lijkt me.
Mijn idee is om eerst iets interessants op je blog te publiceren en het vervolgens op reddit te delen in een relevante subreddit met een groot aantal leden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:49

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

thomason12 schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:02:
[...]

Mijn idee is om eerst iets interessants op je blog te publiceren en het vervolgens op reddit te delen in een relevante subreddit met een groot aantal leden.
Ga je nou schrijven voor 't grootst mogelijke publiek, een dertien-in-een-dozijn "blog", en dan maar hopen binnen te lopen op je ads o.i.d.? Of ga je schrijven over iets waar je passie ligt of over iets waar je veel van weet? Iets dat je voor je lol of voor het grotere goed of het verbeteren van de wereld of het opvrolijken van mensen doet. Of ga je een "Ik tikte mijn paasei open en wat er toen gebeurde raad je nooit!!!!1"-blog bouwen?

Met goeie content komen de bezoekers vanzelf; natuurlijk helpt het om dan eens een linkje op een subreddit te droppen o.i.d. maar als je enige doel "binnenlopen op advertentie-inkomsten" is dan prikken mensen daar vrij vlug doorheen. Toch is dat laatste waar ik een ontzettende vibe van krijg in dit topic en niet een van iemand die zijn passie probeert te delen met de wereld.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

• Creesch
  • Registratie: februari 2002
  • Nu online

Creesch

bla bla!

thomason12 schreef op maandag 5 april 2021 @ 13:02:
[...]

Dat is een perfecte manier om met de banhamer om de oren te worden geslagen op diverse subreddits. Gezien je vraagstelling weet ik vrij zeker dat je nu niet echt actief bent op reddit dus ook niet voldoet aan de self promotion guidelines zoals ik die eerder linkte.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True