Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09-2024
Hoi,

Ik zoek een nieuwe telefoon, budget is in principe onbeperkt. Voor mij zijn de volgende zaken van belang (in volgorde, belangrijkste eerst, alleen onderscheidende kenmerken)
  1. Moderne telefoon met nieuwste android
  2. Goede camera voor macro foto's, denk aan insecten tussen de 1-20mm
  3. Voldoende opslagruimte voor foto's
  4. Goede accuduur
  5. Goede foto's en zoom
  6. Samsung is een pre omdat ik ook al een samsung Gear S3 horloge heb
Ik twijfel een beetje tussen de Samsung S21 Ultra (goede camera en samsung), wachten op de Mi11 ultra (lijkt een betere camera te krijgen dan de Samsung?), of de Oppo Find F3 Pro (reviews over de microscoopcamera zijn gemixt).

En misschien mis ik nog een kandidaat? En graag jullie mening en advies natuurlijk!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou een afspraak maken en in de winkel gaan testen. En bij twijfel, haal de S21 Ultra want je voelt je goed bij het merk Samsung. Dat is al de halve winst, en ik ben echt tevreden met mijn S21 Ultra.
Mocht de camera software je beperken, gebruik je andere software, technisch zijn de camera's goed.
Plus de Samsung krijgt minimaal 4 jaar support waaronder 3 Android versie upgrades, dus je kunt er even tegen. Oppo support is korter, en Xiaomi levert redelijk lang support, maar niet altijd versie updates wat weliswaar niet nodig, maar wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertosnl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05 12:30
Ik ben ook op zoek naar een smartphone die goede macro foto's kan maken. Ik ben in ieder geval de Oneplus 8 Pro tegengekomen en Motorola Egde, vooral de Oneplus blinkt wel uit met het macrogedeelte wat ik zo ben tegengekomen.

Ik vind het wel jammer dat die Oneplus uit 2020 komt, ik heb het liefst een recente telefoon ivm de updates. Ik ben zelf nog aan het overwegen of ik niet beter een opzet macro lens kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-09-2024
mocht het helpen: ik ben uiteindelijk voor de s21 ultra gegaan, en ben zeer tevreden met de macro kwaliteit.