Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

tekst bij links niet leesbaar

Pagina: 1
Acties:

• MeMoRy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 12:42
Bij de links naar andere artikelen loopt de tekst achter de afbeelding en is dus slecht leesbaar, zie screenshot
nieuws: Google begint eerste test met omstreden Privacy Sandbox tegen trackin...

Android 10 met Firefox.

Als developer ben ik van het doorgeven van mogelijke issues, ik weet niet of ik hier goed zit, maar kwam het in ieder geval tegen. Laat maar weten of jullie behoefte hebben aan dit soort feedback

U vraagt, wij antwoorden.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Het lijkt er op dat het webfont bij jou niet geladen/toegepast wordt, en het fallbackfont is breder waardoor je hier onbedoelde wrapping krijgt.

Ik heb al eens gekeken naar goede fallback-systemfonts, maar voor Android specifiek heb ik nog niets kunnen vinden met gelijke karakteristieken als het door ons gebruikte font (IBM Plex Sans Condensed).

Aangezien dit niet eerder gemeld is denk ik dat het ook weinig voorkomt; bij mij gaat het namelijk wel goed met Firefox/Android.

Intentionally left blank

• MeMoRy
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 12:42
Ik vind het allemaal goed, wilde dit gewoon doorgeven ;)

U vraagt, wij antwoorden.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

MeMoRy schreef op donderdag 1 april 2021 @ 10:36:
Ik vind het allemaal goed, wilde dit gewoon doorgeven ;)
Waarvoor sowieso dank! :)

Intentionally left blank

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True