Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal vooral mijn desktop gebruiken voor gamen en software development. In de toekomst eventueel neural network erop laten trainen. Ik heb vaak wel veel programmas tegelijk open staan. Dus als er multitask gerelateerde aanbevelingen zijn, hoor ik het graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sinds ik zelf een GPU heb, denk ik nog rond de 1200 euro te willen uit geven voor de resterende componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een jaar of 5 ermee willen kunnen werken. Ook wil ik graag de temperatuur laag houden, sinds ik een SFF case heb.
Ga je overklokken?
In de toekomst eventueel, wanneer de prestaties een beetje achterlopen destijds.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de huidige PSU sterk genoeg is voor mijn configuratie. Ook zou ik willen weten of de huidige configuratie niet teveel lawaai zou maken. Als laatste, zou een check fijn zijn, of alles uiteindelijk in de NR200P case past.
Indien er betere opties zijn qua prijs/prestatie, hoor ik dat graag.
Dank voor jullie input.
Ik zal vooral mijn desktop gebruiken voor gamen en software development. In de toekomst eventueel neural network erop laten trainen. Ik heb vaak wel veel programmas tegelijk open staan. Dus als er multitask gerelateerde aanbevelingen zijn, hoor ik het graag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sinds ik zelf een GPU heb, denk ik nog rond de 1200 euro te willen uit geven voor de resterende componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel een Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 344,85 | € 344,85 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550I PRO AX | € 163,89 | € 163,89 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 96,- | € 96,- |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 2 | € 51,25 | € 51,25 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF600 (2018) | € 127,03 | € 127,03 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 119,90 | € 119,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.163,77 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een jaar of 5 ermee willen kunnen werken. Ook wil ik graag de temperatuur laag houden, sinds ik een SFF case heb.
Ga je overklokken?
In de toekomst eventueel, wanneer de prestaties een beetje achterlopen destijds.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de huidige PSU sterk genoeg is voor mijn configuratie. Ook zou ik willen weten of de huidige configuratie niet teveel lawaai zou maken. Als laatste, zou een check fijn zijn, of alles uiteindelijk in de NR200P case past.
Indien er betere opties zijn qua prijs/prestatie, hoor ik dat graag.
Dank voor jullie input.