Fans in mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marek lelie
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-06-2021
Mijn vraag
Ik heb een vg6 sharkoon case met 3 blauwe fans. Nu is mijn vraag heb ik daadwerkelijk die fans nodig.
Mijn systeem
Amd a8 6600
4gb ram
Hdd 500gb
300 watt voeding
Msi n650 gtx ti frozer

Ik voel me zelf nu een beetje dom maar ik speel de spellen zoals fortnite en nog iets lichtere games.
Ben benieuwd naar jullie antwoorden.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:13
Wat bedoel je? Of de fans uit zouden kunnen? Waarom zou je dat willen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:31

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste @Marek lelie,
Welkom op het forum. Dit is nu je tweede topic op de verkeerde plek en waar eigen inzet volledig ontbreekt. Geen vraag is hier te simpel, maar we verwachten wel dat je de spelregels doorneemt. Ik kan me best voorstellen dat je die gemist hebt, dus hierbij: Het algemeen beleid #quickstart.

Kortgezegd: open je topic in het daarvoor bestemde subforum. Een vraag over fans hoort dus in Cooling thuis. Daarnaast is het verplicht zelf onderzoek te doen naar het antwoord. Je stelt nu een vraag waarbij je zelf niet eens het idee hebt of het een probleem is. De eerste stap zou zijn te checken wat anderen zoal hebben. Er zijn vast duizenden topics en youtube filmpjes te vinden waarin mensen hierover berichten. Kom je er daarmee niet uit, dan is het tijd voor een topic. Benoem dan wat je gevonden hebt en waarom het onduidelijk is.

Je andere topic, Videokaart heb ik trouwens verplaatst naar Videokaarten & Beeldschermen, want die had je ook hier in Opslagtechnologie geplaatst, wat natuurlijk bedoeld is voor vragen over opslagmedia (SSD's, harde schijven en dergelijke).

Tip, weet je niet zeker of je topic in een bepaald subforum hoort, kijk dan helemaal bovenaan de topiclijst. Daar vind je altijd een beleidstopic dat precies benoemt wat er in het subforum thuishoort en wat de eisen zijn die er aan een topic gesteld worden.

Dit topic is gesloten.