Ik heb al enige tijd een set atmos speakers van teufel, nu heb ik deze op de teufel fronts, zuil speakers, staan, maar wil met onze verbouwing de speakers aan de muur of plafond plaatsen.
Aan de speakers zit een beugel maar ik weet totaal niet hoe ik ze moet gaan plaatsen en waar precies.
Mijn bank staat tegen de muur dus de achter surroundspeakers staan schuin naast de bank.
Maar nu dus die atmos speakers. ik heb al gezocht op internet maar dan vindt ik zelfs mensen die aparte beugels hebben gemaakt om e.e.a in een bepaalde hoek te plaatsen, maar daar houd mijn kennis op.
Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
:strip_exif()/f/image/LnU9CDqoJpzr8YRYvPugKJGL.jpg?f=fotoalbum_large)
Aan de speakers zit een beugel maar ik weet totaal niet hoe ik ze moet gaan plaatsen en waar precies.
Mijn bank staat tegen de muur dus de achter surroundspeakers staan schuin naast de bank.
Maar nu dus die atmos speakers. ik heb al gezocht op internet maar dan vindt ik zelfs mensen die aparte beugels hebben gemaakt om e.e.a in een bepaalde hoek te plaatsen, maar daar houd mijn kennis op.
Ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen.
:strip_exif()/f/image/LnU9CDqoJpzr8YRYvPugKJGL.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GjHoikwMF3EcsPNzSiyYMHzn.jpg?f=user_large)