Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING geen reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 347 views

• vlapper|IA
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-04-2021
Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING geen reactie als we er stroom opzetten led met foutmelding branden ook niet. Voeding is goed getest op ander moederbord, cpu werkt goed op ander moderbord,
en schakelaar/ stekkertjes aan- en uitknop werken goed getest op andere moederbord en zitten op goede plaats op t moederbord Hoe zouden we kunnen testen of moerderbord goed is. welke componenten moeten er geinstalleerd zijn om te testen. Hoe minder hoe beter begrijp ik. CPU zit er goed in, stel dat niet zo is moet moederbord dan toch teken van leven geven (ledje?)

[ Voor 6% gewijzigd door vlapper|IA op 31-03-2021 20:43 ]

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-10 08:05
Welke CPU gebruik je?

• vlapper|IA
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-04-2021
x2700, bij koop moederbord is bios geupdate CPU heeft gewerkt op dit moederbord. Op een gegeven moment storing vermoedelijk na biosupdate. Bord is ivm garantie naar Gigabyte geweest. Deze antwoorden

""Unser Ingenieur hat BIOS akutiert. Die Tests haben gezeigt, dass das MB einwandfrei funktioniert.""
alleen ik krijg h'm toch niet opgestart

[ Voor 3% gewijzigd door vlapper|IA op 31-03-2021 20:47 ]

• vlapper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10-2024
Wat moet er minimaal op het moederbord aangesloten zijn om het moederbord te testen

koper

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01 11:17
Cpu en ram... voor beeld moet er nog een gpu in.

Dan kan je in de bios komen.
Voor de rest niks

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:40
CPU 1 stick geheugen in het 2de slot vanaf de cpu , Stroom voor de Cpu en stroom voor het moederbord. en eventueel het kabeltje uit de kast voor de aan uit van de voeding.

• jeroentjeh
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-10 08:05
Wellicht eens testen met een andere CPU?

• vlapper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-10-2024
CPU is getest op ander moederbord daar werkt ie, ik heb geen 2e CPU om op deze te testen.

Stel dat CPU niet goed is krijg je dan toch teken van leven? Normaliter krijg ik wel een van de 4 ledjes met een storings melding te zien. maar nu helemaal niets, soms licht eenmaal het moederbord led op waar de pijl staat als ik de powerkpop indruk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Kto4nF0O4aLaWzynkMB9diUzLw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HP1nu4lBoMtYdb4chtWIzQ2M.jpg?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door vlapper op 03-04-2021 10:23 ]

koper

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 02-11 13:31
Je hebt al bewezen dat het niet aan de andere onderdelen ligt.

Meer kunnen we er ook niet van maken.

Ps, waarom een bios upgrade wanneer je een 2700 hebt? Volgens mij wordt dat zelfs afgeraden, en zijn nieuwere biossen bedoeld om ondersteuning te geven aan nieuwe generaries cpu

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:28

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Het hebben van twee accounts op GoT is niet de bedoeling. Als je originele account gebanned is, neem contact op met de moderator die de ban gezet heeft.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.