Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Inductiekookplaat: is dit normaal@

Pagina: 1
Acties:

• Elssp
  • Registratie: april 2020
  • Laatst online: 31-03 23:07
Hallo. Ik woon nu 1 maand in mijn huurwoning. Er is een nieuwe keuken met een beko- inductiekookplaat. Ik heb bij mijn kinderen al op inductie gekookt maar ik merk nu andere dingen. Als ik de kookplaat op een lage stand zet, hoor ik telkens om de .. seconden een geluid waarna je merkt dat de kookplaat even werkt. Ik vind dit storend. Is dit normaal? Of is er iets mis met de aansluiting?
Bedankt!

• johnkeates
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 08-04 10:01
Een geluid? Dat het 'werkt'?

Als je een trillend of brommend geluid hebt zijn je pannen waarschijnlijk ooit op een ander soort plaat gebruikt en dan gaat het niet lekker werken met inductie.

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 21:34
Helemaal normaal. Hij pulseert aan en uit omdat hij laag staat, of op kook beveiliging en het water kookt.
Niks mis met de aansluiting.

• grote_oever
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 21:50
Wat je beschrijft, zonder een filmpje, zou ik zeggen dat het normaal gebruik is. Bij ons pulst hij ook op een lage stand. Bij een hoge stand heb je het idee dat je de spoel hoort.

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Nu online

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Ook ik kan beamen dat het lijkt op normaal gebruik (aan/uit), afhankelijk van de pan is dat geluid harder of vrijwel niet aanwezig.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 21:24

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Soms hoor je alleen een tikje, soms een zoemend of trillend geluid. Is normaal.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True