Mijn vraag
Sinds kort werkt één van de schermen in een dual screen opstelling niet meer. Ik noem dit gemakshalve maar het linker scherm. De melding is dat er geen signaal op de DP binnenkomt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Dell Optiplex 5060 met twee maak DP out. i5 8500 + 16 GB intern geheugen en 512 GB SSD
- twee Dell U2414H schermen
- Windows 10 Enterprise
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Onderstaande geprobeerd, echter geen
- Als ik het linkerscherm op mijn laptop (HDMI) aansluit werkt het scherm. Het scherm is dus niet defect.
- ik heb de grafische omgeving al een keer gereset ( win + ctrl + shift + B ).
- bij het opstarten zorg ik er voor dat beide monitoren aan staan
- kabels verwisseld aan de PC. Hierbij blijft het linker scherm uit, en blijft het rechter scherm werken
- andere kabels gebruikt
- ipv DP mini DP gebruikt
- Daisy chaining. rechter monitor is primair, linker secundair. Beide schermen staan ingesteld op DP 1.2
- nieuwste video drivers geinstalleerd
- laatste bios versie
- drivers voor de schermen geinstalleerd.
Nu raak ik een beetje 'out of options'
Iemand dé tip?
Sinds kort werkt één van de schermen in een dual screen opstelling niet meer. Ik noem dit gemakshalve maar het linker scherm. De melding is dat er geen signaal op de DP binnenkomt.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Dell Optiplex 5060 met twee maak DP out. i5 8500 + 16 GB intern geheugen en 512 GB SSD
- twee Dell U2414H schermen
- Windows 10 Enterprise
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Onderstaande geprobeerd, echter geen
- Als ik het linkerscherm op mijn laptop (HDMI) aansluit werkt het scherm. Het scherm is dus niet defect.
- ik heb de grafische omgeving al een keer gereset ( win + ctrl + shift + B ).
- bij het opstarten zorg ik er voor dat beide monitoren aan staan
- kabels verwisseld aan de PC. Hierbij blijft het linker scherm uit, en blijft het rechter scherm werken
- andere kabels gebruikt
- ipv DP mini DP gebruikt
- Daisy chaining. rechter monitor is primair, linker secundair. Beide schermen staan ingesteld op DP 1.2
- nieuwste video drivers geinstalleerd
- laatste bios versie
- drivers voor de schermen geinstalleerd.
Nu raak ik een beetje 'out of options'
Iemand dé tip?