Vraag
Alle reacties
Heb jij het toevallig naar hun platform wallet gestuurd?
The problem with communication is the illusion it has taken place.

Geef duidelijk aan wat je gedaan hebt en wat nou orecies het probleem is.
[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 31-03-2021 16:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik heb een foute storting gedaan(zie foto): ik stortte van mijn binance smart chain wallet naar binance, ik heb echter het foute adres gebruikt, nu probeer ik via de helpdesk het terug te krijgen, maar ik snap het verschil niet tussen platform en personal wallet wat word er bedoeld?
[ Voor 35% gewijzigd door Dirk de dirk op 01-04-2021 22:40 ]
Platform wallet is je wallet in Binance.
Personal wallet is er een in je eigen beheer.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
En telt binance chain wallet als een wallet van het platform of niet? (want deze is niet hetzelfde als de binace wallet.
hoe corrigeer ik dit, kan er iemand in discord
android since G1.
Wil je alsjeblieft niet zo onduidelijk zijn.
Je vraag en wat je exact gedaan hebt, mag echt meer zijn dan geen of 2 hele zinnen...
Hoe verwacht je hulp, wanneer je de vraag niet duidelijk uitlegt?
Wat was het antwoord van binance toen je het via de chat vroeg.
En toen binance het over platform en personal wallets had, wat zeiden ze toen je vertelde dat je het niet snapte?
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Waarom opeens in discord? je bent nu in het forumDirk de dirk schreef op donderdag 1 april 2021 @ 23:09:
Ik heb crypto van binance smartwallet naar een hotwallet gestuurd (wat een fout was)
hoe corrigeer ik dit, kan er iemand in discord
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
/f/image/HqrY2Yu8G0BbGqUrjk3Oxx2W.png?f=fotoalbum_large)
Via discord kan gesproken worden
+ de helpdesk zegt dat het deposit nummer niet klopt
+ Is binance smart chain wallet van het platform of telt het als persoonlijke wallet?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De enige die je hiermee kan helpen is Binance zelf.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik had een verkeerde transactie gedaan richting kucoin. Die hebben het retour gestuurd naar de hot wallet van Binance waar het vandaan kwam voor 30usdt. Vervolgens moet Binance dit weer storten op mijn spotwallet. Helaas vragen ze hier 50 usdt voor en een video waarop je vanalles moet bevestigen.
Transactie was 84usdt dus netto win ik hier niks meer mee, heb het er maar bij gelaten... dit was een dure les voor mij helaas.