Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Hoi

Ik ben op zoek naar een goede website om mn microsoft certificaten, zoals mcsa server en desktop te behalen, en eventueel netwerken (mischien ccna ) nu wou ik graag weten welke sites jullie gebruiken , en wat jullie ervaringen zijn ? aangezien ik er nieuw in ben , en me verder wil ontwikkelen 8)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:56
Wat is je achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
Ik heb in het verleden mbo-ict gestudeerd , maar moest door geld omstandigheden gaan werken (young dumb and stupid zeg maar ;) ).
Momenteel ben ik een de onsite ICT beheerder in een deel van ziekenhuizen (al meer dan 3 jaar) en wil toch eens mn ervaringen op papier zetten :D

Ik ben meer zelfgeleerd , maar heb in het verleden Server beheer gedaan bij de wereld's grootste server-parken, ben SQL beheerder geweest voor een financieel CRM bedrijf, en contracten gedaan om bedrijven in de UK over te transitioneren naar een ander platform. maar mn intresse is meer het ict-beheerder, software/hardware support , en AD/Exchange beheer etc, citrix , en netwerken eventueel

[ Voor 15% gewijzigd door Metallize op 31-03-2021 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

en wil toch eens mn ervaringen op papier zetten :D
Als het puur dit is, lekker de "exam ref" boekjes doornemen en examen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metallize
garriej schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 15:56:
[...]

Als het puur dit is, lekker de "exam ref" boekjes doornemen en examen doen.
Uhm nee niet echt , meer in de trend van weken studeren en oefenen ,alleen de examen ref boeken doornemen werkt niet echt , en ik heb er alleen mijzelf mee in het einde :9,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:56
Waarom bespreek je niet met je baas over het volgen van cursussen?
Pagina: 1