Lekke uitlaat golf 4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• rikpannekoek
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 20-04-2023
Goeiendag,
Ik heb recent een golf 4 gekocht. Na een maand of 2 begon mn auto wel heel erg veel geluid te maken. onder de auto gekeken en je raad het al.. de uitlaat is zo lek als een mandje.

Nu ben ik op zoek naar een einddemper waar ook een klein beetje geluid vanaf komt. Geen lomp kabaal, maar ook geen stofzuiger..

Ik heb al een beetje rond gegoogled maar ik ben niet echt thuis in dit wereldje en kwam ook geen reviews tegen van een product dat ik zoek.

Heeft iemand suggesties voor een product met soortgelijke specificaties?

Alle reacties

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
*knip* Geef de volgende keer een normaal antwoord of reageer niet. De vraag staat in het Verkeer & Vervoer subforum waar dit een prima vraag is om te stellen. Genoeg autoliefhebbers op het forum die wél een normaal antwoord kunnen geven.*knip*

[ Voor 77% gewijzigd door deepbass909 op 31-03-2021 14:38 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 23:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dan zoek je niet goed genoeg. Als er 1 type auto is waar van alles voor te vinden moet zijn, dan is het wel de Golf. Voor de Golf 4 moet meer dan genoeg te vinden zijn qua uitlaten. Denk als je exhaust/auspuff/uitlaat Golf 4 (motortype) invult in Youtube, dat je meer dan genoeg filmpjes zal vinden. En anders kan je genoeg standaard merken vinden die een werkbare oplossing hebben voor je auto.

[ Voor 38% gewijzigd door thunder8 op 31-03-2021 14:11 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

*knip* De volgende keer even een topic report aanmaken graag. *knip*

[ Voor 84% gewijzigd door deepbass909 op 31-03-2021 14:38 ]

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
@rikpannekoek op Tweakers.net verwachten we wat eigen inzet. Wat heb je al gezocht en gevonden, waarom vond je dat niks. We kunnen moeilijk zeggen “koop deze” zegmaar.

Of er hier voldoende mensen zitten met verstand van uitlaten is nog even te bezien, haha.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-11 08:26
*knip* weg wegens reactie op gemodde post *knip*

[ Voor 84% gewijzigd door deepbass909 op 31-03-2021 14:39 ]

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 07-11 08:26
Mogelijk niet het antwoord waar je naar zoekt maar als je een paar winkels erbij pakt die uitlaten verkopen en aan die mensen zelf vraagt naar 't geluid etc. dat je dan een beter beeld kan krijgen?

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
*knip*Ook weg*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door deepbass909 op 31-03-2021 14:41 ]

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:43

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@rikpannekoek Als er één model is waar wel veel voor te vinden is, is het de Golf (4) wel. Maar begin eerst eens met een budget vast te stellen, want je hebt uitlaten van pisbakkenstaal tot hoogwaardig RVS en de daarbij horende spreiding in prijzen.

Voor dit soort zaken is het bovendien vooral handig om eens te kijken/vragen in de vele gebruikersgroepen op internet en facebook voor de Golf. Kijk ook eens op youtube, daar zullen ongetwijfeld vele video's staan van Golfjes met verschillende uitlaten en hoe deze klinken. Daar zul je sowieso meer succes hebben met het vinden van meerdere voorbeelden en ervaringen dan hier.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-11 23:41

thunder8

Het gedonder begint weer.

deepbass909 schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:46:
@rikpannekoek Als er één model is waar wel veel voor te vinden is, is het de Golf (4) wel. Maar begin eerst eens met een budget vast te stellen, want je hebt uitlaten van pisbakkenstaal tot hoogwaardig RVS en de daarbij horende spreiding in prijzen.

Voor dit soort zaken is het bovendien vooral handig om eens te kijken/vragen in de vele gebruikersgroepen op internet en facebook voor de Golf. Kijk ook eens op youtube, daar zullen ongetwijfeld vele video's staan van Golfjes met verschillende uitlaten en hoe deze klinken. Daar zul je sowieso meer succes hebben met het vinden van meerdere voorbeelden en ervaringen dan hier.
Strekking gelijk aan mijn antwoord. >:)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:45
Ik weet niet wat voor motor je Golf heeft, maar misschien is er een type met een grotere motorinhoud die ook een iets dikkere uitlaat en/of dempers heeft. Mijn 1 liter Swift klinkt stukken beter met een GTi eindpijp. Exact dezelfde pijp, van voor tot achter, alleen heeft de einddemper een pijpje extra aan het eind. Geeft een wat voller en lager geluid, zonder vervelend veel herrie.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij een Golf zou ik altijd voor een Remus gaan, maar een Akra is ook fijn. Eventueel eentje met een regelbare klep zodat je in de bebouwde kom wat stiller kan rijden.

Wel zou ik alleen zo'n uitlaat zetten op een GTi, VR6 of R32 ofzo, dan klinkt het nog ergens naar :)

[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 31-03-2021 19:52 ]

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 19:48

MLLL

Palm Treo 650

pagani schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 19:52:
Bij een Golf zou ik altijd voor een Remus gaan, maar een Akra is ook fijn. Eventueel eentje met een regelbare klep zodat je in de bebouwde kom wat stiller kan rijden.

Wel zou ik alleen zo'n uitlaat zetten op een GTi, VR6 of R32 ofzo, dan klinkt het nog ergens naar :)
Op een V5 kan het ook nog wel.
Op een 3 of 4 cilinder benzine en elke diesel eigenlijk niet, geluid is sowieso niet mooi dat wil je liever gedempt hebben dan juist luider te maken

Het valt mij de laatste tijd op dat veel VW's rijden die er uit zien als een super GTI ,maar als je het kenteken checkt het een 1,2 tsi is , lachwekkend ;)

Spendeer je zoveel centjes aan het uiterlijk rijd je nog met een schaap in wolfskleren, ik heb het liever andersom

• rominick
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-11 22:19
Voor vag zou ik kijken naar milltek of akra. Milltek zou gebruikt wel betaalbaar moeten zijn.
Pagina: 1