Links naar nieuwere comments na updates

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Sommige artikelen krijgen updates. Ik zou het handig vinden om boven de comment sectie direct een link (of meerdere in geval van meerdere updates) naar de comments te hebben die geplaatst zijn na de betreffende update, zodat ik de eerdere makkelijk kan overslaan.

Maak 't dan niet moeilijk en negeer nieuwere reacties op oudere comments.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-07 09:50
Veel producten in de downloads sectie hebben ook een product pagina in de price-watch sectie. Die pagina heeft als meest rechtse tab <downloads>, soms staat die als sub-tab. Die zou je zelf kunnen bookmarken.

Die pagina's op de 'price-watch' sectie kan je in een eigen inventaris zetten met de knop 'hebben' of 'willen'. Er is ook een 'price watch' knop. Misschien kan je nu daar mee uit de voeten.

UPDATE: zojuist zelf gevonden: bij het maken van een inventaris lijst vanuit die 'price-watch' pagina kan je bij software aangeven 'krijg notificatie bij updates'. misschien interessant, na updates komen vaak ook nieuwe comments.

[ Voor 22% gewijzigd door beerse op 13-05-2021 11:57 . Reden: nieuw inzicht, nieuwe feature gevonden die mogelijk handig is. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Topicstarter
Ik weet niet precies waar je 't over hebt. Ik heb 't over gewone nieuwsartikelen, bijvoorbeeld deze:
nieuws: Storing bij Reddit zorgt dinsdagavond voor verbindingsproblemen - update

Sommige nieuwsberichten krijgen updates. Als ik het artikel voor de update al gelezen heb, plus bijbehorende comments, dan zou een link naar de nieuwe reacties op de update handig zijn. Anders moet ik handmatig gaan zoeken waar die beginnen.

Ik heb 't niet over download of de pricewatch.

Make lovecraft not warcraft.