Mijn telefoon (Iphone 6S) zet bij het afgaan van mijn wekker automatisch de helderheid van mijn scherm op zijn hoogst. Ik vind dit behoorlijk vervelend en ik zou graag willen weten hoe ik dit kan uitzetten.
Het volgende is ingesteld:
- Mijn telefoon staat op night shift van 22.00 uur tot 08.00 uur;
- Ik zet mijn telefoon voor het slapen gaan altijd op vliegtuigmodus;
- Ik zet de schermresolutie voor het slapen gaan altijd helemaal naar beneden.
Als mijn wekker afgaat staat mijn helderheid helemaal op zijn hoogst, als ik deze wekker stop gaat de schermresolutie weer naar beneden. Dit doet hij niet bij alle wekkers, maar bij een aantal. Ik heb deze wekkers al diverse keren verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dit mag niet baten.
Mijn wekkers staan allemaal voor 08.00 uur en mijn slaapkamer is donker waardoor hij niet kan reageren op licht.
Ik heb eerder contact opgenomen met Amac maar zij konden mij niet helpen omdat zij niet bekend zijn met het probleem en adviseerde mij om contact op te nemen met Apple Support. Maar mijn telefoon Iphone 6S wordt niet ondersteund door Apple Support.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Het volgende is ingesteld:
- Mijn telefoon staat op night shift van 22.00 uur tot 08.00 uur;
- Ik zet mijn telefoon voor het slapen gaan altijd op vliegtuigmodus;
- Ik zet de schermresolutie voor het slapen gaan altijd helemaal naar beneden.
Als mijn wekker afgaat staat mijn helderheid helemaal op zijn hoogst, als ik deze wekker stop gaat de schermresolutie weer naar beneden. Dit doet hij niet bij alle wekkers, maar bij een aantal. Ik heb deze wekkers al diverse keren verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dit mag niet baten.
Mijn wekkers staan allemaal voor 08.00 uur en mijn slaapkamer is donker waardoor hij niet kan reageren op licht.
Ik heb eerder contact opgenomen met Amac maar zij konden mij niet helpen omdat zij niet bekend zijn met het probleem en adviseerde mij om contact op te nemen met Apple Support. Maar mijn telefoon Iphone 6S wordt niet ondersteund door Apple Support.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen
[ Voor 0% gewijzigd door xSMNx op 01-04-2021 09:54 . Reden: Tikfout ]