Schermhelderheid omhoog bij afgaan wekker

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSMNx
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 16-03-2024
Mijn telefoon (Iphone 6S) zet bij het afgaan van mijn wekker automatisch de helderheid van mijn scherm op zijn hoogst. Ik vind dit behoorlijk vervelend en ik zou graag willen weten hoe ik dit kan uitzetten.

Het volgende is ingesteld:
- Mijn telefoon staat op night shift van 22.00 uur tot 08.00 uur;
- Ik zet mijn telefoon voor het slapen gaan altijd op vliegtuigmodus;
- Ik zet de schermresolutie voor het slapen gaan altijd helemaal naar beneden.

Als mijn wekker afgaat staat mijn helderheid helemaal op zijn hoogst, als ik deze wekker stop gaat de schermresolutie weer naar beneden. Dit doet hij niet bij alle wekkers, maar bij een aantal. Ik heb deze wekkers al diverse keren verwijderd en opnieuw toegevoegd maar dit mag niet baten.

Mijn wekkers staan allemaal voor 08.00 uur en mijn slaapkamer is donker waardoor hij niet kan reageren op licht.

Ik heb eerder contact opgenomen met Amac maar zij konden mij niet helpen omdat zij niet bekend zijn met het probleem en adviseerde mij om contact op te nemen met Apple Support. Maar mijn telefoon Iphone 6S wordt niet ondersteund door Apple Support.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :?

[ Voor 0% gewijzigd door xSMNx op 01-04-2021 09:54 . Reden: Tikfout ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 09:58
Heb je per ongeluk een opdracht aangemaakt? Kijk eens bij 'Opdrachten'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
En als je nightshift tot 08.05 laat gaan? Of je wekkers op 07.55 zet? Wellicht dat die nightshift/wekker een race condition is.

Is een wilde gok hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door g1n0 op 31-03-2021 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSMNx
@blubbers Ik heb gekeken bij opdrachten maar hier staan geen opdrachten in. Bedankt voor het meedenken en de snelle reactie!

@g1n0 Ik heb de night shift aangepast. Vanochtend stond mijn wekker om 06.30 uur en toen deed hij het ook. Ik ga het in de gaten houden nu mijn night shift is aangepast. Bedankt voor de snelle reactie en het meedenken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:33
schermresolutie? Je bedoelt denk ik helderheid. Dat zijn twee verschillende dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSMNx
@FrankoNL Oeps, ik bedoelde helderheid inderdaad. Ik heb het aangepast, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Titlefix van "Schermresolutie omhoog bij afgaan wekker" naar "Schermhelderheid omhoog bij afgaan wekker" :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1