Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Review items niet gevonden maar wel aanwezig

Pagina: 1
Acties:

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-04 23:39

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Hi,

Volgns mij klopt dit niet of zie ik wat over het hoofd?

Bij het zoeken op naam komt één review naar voren, bij het aanklikken van dat item en dan op reviews klikken zijn het er opeens veel meer.

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Heb je misschien wat linkjes erbij? Het is mij niet helemaal duidelijk waar je bijvoorbeeld op zocht?

Intentionally left blank

• Merethil
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 20:52
Eagle Creek schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 09:21:
Hi,

Volgns mij klopt dit niet of zie ik wat over het hoofd?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bij het zoeken op naam komt één review naar voren, bij het aanklikken van dat item en dan op reviews klikken zijn het er opeens veel meer.
Volgens mij komt dit door je typo (je mist een t in netatmo - er staat nu netamo). Daardoor zoekt hij op die tekst en alleen deze review bevat exact "Netamo".

• Eagle Creek
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-04 23:39

Eagle Creek

Breathing security

Topicstarter
Merethil schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Volgens mij komt dit door je typo (je mist een t in netatmo - er staat nu netamo). Daardoor zoekt hij op die tekst en alleen deze review bevat exact "Netamo".
Thanks, die heb ik over 't hoofd gezien 👍

~ Information security professional & enthousiast ~ Nucia ~ EC Twitter ~

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True