Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Foto's bewerken met photoshop en lightroom, en planet zoo spelen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Foto's bewerken en planet zoo er op draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 of 1500 compleet met monitor, muis, toetsenbord.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik probeer mijn lijstje er bij in te voegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Intel systeem omdat ik daar bekend mee ben.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Jawel intel, maar AMD mag eventueel ook als dat voor foto edit beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1 schijf voor Windows en 1 hele grote voor foto opslag.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Niet echt belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?[i]
Een aanvulling op mijn lijstje, het is lang geleden dat ik een pc gebouwd heb en ik heb geen idee wat nu leverbaar is en niet. Liefst alles bij 1 webshop vandaan.
Het is een cadeau voor mijn vriendin dus het moet redelijk snel leverbaar zijn.
Foto's bewerken met photoshop en lightroom, en planet zoo spelen.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Foto's bewerken en planet zoo er op draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 of 1500 compleet met monitor, muis, toetsenbord.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik probeer mijn lijstje er bij in te voegen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefst een Intel systeem omdat ik daar bekend mee ben.
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Jawel intel, maar AMD mag eventueel ook als dat voor foto edit beter is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1 schijf voor Windows en 1 hele grote voor foto opslag.
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Niet echt belangrijk.
Ga je overklokken?
Nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard is prima
Wat verwacht je van ons?[i]
Een aanvulling op mijn lijstje, het is lang geleden dat ik een pc gebouwd heb en ik heb geen idee wat nu leverbaar is en niet. Liefst alles bij 1 webshop vandaan.
Het is een cadeau voor mijn vriendin dus het moet redelijk snel leverbaar zijn.