After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verhip ja, helemaal gemist! Punt is wel dat ik Google nergens heb zien bevestigen dat het Chrome was - het ging alleen over System WebView (dat volgens mij qua code leunt op Chrome, maar dat weet ik niet zeker)
@arnoudwokke System Webview kon het bij mij niet eens zijn, die werd blijkbaar automatisch uitgeschakeld (met enable greyed out) na install Chrome. Na Chrome uitgeschakeld te hebben werkte alles meteen weer goed, de beruchte update van System Webview stond er toen nog niet op.
Of Google een officieel statement heeft gegeven weet ik niet (ook niet gezien), alleen dat er zowel hier (onder vorige nieuwsartikel) als op social media meldingen voorbij kamen dat het verwijderen van Chrome updates of het uitschakelen van Chrome het oploste.
Mogelijk gebruiken beide hetzelfde stuk code dat dit issue had veroorzaakt?
Of Google een officieel statement heeft gegeven weet ik niet (ook niet gezien), alleen dat er zowel hier (onder vorige nieuwsartikel) als op social media meldingen voorbij kamen dat het verwijderen van Chrome updates of het uitschakelen van Chrome het oploste.
Mogelijk gebruiken beide hetzelfde stuk code dat dit issue had veroorzaakt?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde