Google brengt Android 12-update uit met WebView-fix voor cr

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
nieuws: Google brengt Android 12-update uit met WebView-fix voor crashende apps
@arnoudwokke

"De crashes kwamen door een update voor System WebView"
Nogmaals ;), het kwam niet alleen door WebView, o.a. bij mij was het Chrome die de crashes veroorzaakte. Dat had ik ten tijde van het vorige bericht ook gemeld, maar dat had jij gemist? O-) Google bevestigt dat Android-apps crashen door probleem Syst

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
Verhip ja, helemaal gemist! Punt is wel dat ik Google nergens heb zien bevestigen dat het Chrome was - het ging alleen over System WebView (dat volgens mij qua code leunt op Chrome, maar dat weet ik niet zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
@arnoudwokke System Webview kon het bij mij niet eens zijn, die werd blijkbaar automatisch uitgeschakeld (met enable greyed out) na install Chrome. Na Chrome uitgeschakeld te hebben werkte alles meteen weer goed, de beruchte update van System Webview stond er toen nog niet op.

Of Google een officieel statement heeft gegeven weet ik niet (ook niet gezien), alleen dat er zowel hier (onder vorige nieuwsartikel) als op social media meldingen voorbij kamen dat het verwijderen van Chrome updates of het uitschakelen van Chrome het oploste.

Mogelijk gebruiken beide hetzelfde stuk code dat dit issue had veroorzaakt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde