Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

kan Microsoft store app niet instaleren.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Patjeduhde
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 31-03 13:54
Hallo

ik heb zojuist mijn nieuwe printer ontvangen (hp officejet 8014) en deze vereist een app die zover ik weet je alleen kan instaleren via microsoft store. namelijk de hp smart app.
op de ene computer is het klikken op instaleren en 3 sec later is hij klaar, maar op mijn andere computer zodra ik op de instaleer knop druk gebeurt er niks hij geeft wel aan dit ik deze app bezit. als ik op de 3 puntjes klik dan instaleren kan ik tussen mijn computers kiezen en dan instaleren drukken, hij geeft een melding met dat de app word geinstaleerd maar er gebeurt veder niks.

wat ik heb geprobeert
verschillende microsoft acounts.
wsreset, windows store resetten via 2 verschillende manieren in de instellingen. handmatig appdata verwijderen, cache verwijderen in regedit. en 2 andere opties die ik heb gevonden op het internet met behulp van windows power shell en CMD, geen van de bovenstaande heeft geholpen.
ik heb trouwens ook met usb type B naar type A geprobeert, hierbij detecteert hij de printer wel maar om te printen vereist hij als nog de HP smart app die je via de microsoft store moet instaleren.

Windows versie:
Windows 10 home 64 bit (2004 build 19041.867)

heeft iemand hiervoor een oplossing?!
alvast bedankt.

[Voor 11% gewijzigd door Patjeduhde op 30-03-2021 19:15]

Alle reacties

• Patjeduhde
.

[Voor 98% gewijzigd door Patjeduhde op 30-03-2021 19:15]

• Umbrah
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 01:34

Umbrah

The Incredible MapMan

Welke windows versie hebben we het hier over?

• Patjeduhde
Umbrah schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:23:
Welke windows versie hebben we het hier over?
oh sorry ben ik vergeten, ik heb hem toegevoegd aan de OP

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True