Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Systeem raakt steeds corrupt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Charly44
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 16-04 13:52
Voor de derde keer is mijn Linux Mint syteem gecrasht en heb ik hem opnieuw moeten installeren.
Er gebeurt steeds hetzelfde; hij wordt steeds trager totdat hij helemaal niet meer reageert.
Ik kreeg de volgende Melding;
"Failure; File system check of the root filesystem failed
The root filesystem on /dev/sda1 requires a manual fsck"
Weet iemand wat hier aan de hand is ?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties !

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 21:14
Brakke disk of brak ram? Wat zegt memtest / de toolie van je HDD / SDD?

[Voor 49% gewijzigd door BCC op 30-03-2021 14:03]

• KRGT
  • Registratie: september 2001
  • Niet online

KRGT

Have a nice day!

Inderdaad even memtest op USB zetten en een test draaien.

• Charly44
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 16-04 13:52
Bedankt !!!
Ik ga er mee aan de slag.

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 22:42

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Vanaf wat voor media draai je? Ik zie dit regelmatig voorkomen met Pi's die vanaf sd kaart draaien na,elijk :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 01:38

Brahiewahiewa

boelkloedig

The Eagle schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 18:27:
Vanaf wat voor media draai je? Ik zie dit regelmatig voorkomen met Pi's die vanaf sd kaart draaien na,elijk :)
Kapotte harddisk kan net zo goed; de failure in root filesystem wijst wel in die richting

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True