Ik zoek een?
Een videokaart die mijn kapotte 770 kan vervangen. Heb er nu tijdelijk een 710 in, maar dat is wel echt een wereld van verschil. RDR2 moet redelijk speelbaar kunnen zijn. Behalve die speel ik grafisch minder zware games als CSGO, LoL etc.
Wat is je budget?
Rond de €125. Tweedehands is niet een probleem als de adverteerder maar betrouwbaar is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Als ik dan toch zou moeten kiezen dan liever Nvidia ivm software.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer en heb ook niet echt een idee welke kaart op basis van mijn huidige systeem bij geprikt kan worden.
Een videokaart die mijn kapotte 770 kan vervangen. Heb er nu tijdelijk een 710 in, maar dat is wel echt een wereld van verschil. RDR2 moet redelijk speelbaar kunnen zijn. Behalve die speel ik grafisch minder zware games als CSGO, LoL etc.
Wat is je budget?
Rond de €125. Tweedehands is niet een probleem als de adverteerder maar betrouwbaar is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Als ik dan toch zou moeten kiezen dan liever Nvidia ivm software.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-7600K Boxed | € 190,64 | € 190,64 |
| 1 | Moederborden | MSI B250 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 63,39 | € 63,39 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2400C14 | € 54,99 | € 54,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 57,90 | € 57,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 366,92 | ||
Ik zie zelf door de bomen het bos niet meer en heb ook niet echt een idee welke kaart op basis van mijn huidige systeem bij geprikt kan worden.