lite-on 24x brander... dae + nero drivespeed

Pagina: 1
Acties:

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41
Als je een beetje met nero drivespeed klooit kun je de dae van je cdrom drive omhoog krijgen!!! tenminste hier werkt het wel...

Normaal heb ik met de lite on 24x brander een dae van 12x... als ik dan een paar keer switch tussen buffered- non buffered en alle andere instellingen word het vanzelf al 20x... maar zodra ik met nero drivespeed de snelheid op maximum zet dan krijg ik oppeens een dae van 28x!!!... en het liep op!! keb hier wel een screenshotje van.... alleen geen web-space :(

Maar ik wil wel graag weten wat voor dae snelheden de anderen hier halen met hun lite-on brander

https://wren.co/join/Devian

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Na de firmware update van mijn brander (zie sig) 12,7x DAE :)

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Op woensdag 15 augustus 2001 22:39 schreef arjanscholl het volgende:
Na de firmware update van mijn brander (zie sig) 12,7x DAE :)
NICE!!!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41
keb net ook firmware update gedaan maar niet veel merkbare veranderingen... ( niet veel..... eigenlijk geeneen :) )

https://wren.co/join/Devian

• Arjan Scholl
Op woensdag 15 augustus 2001 22:41 schreef gerritblaat het volgende:

[..]

NICE!!!
Nice van LiteOn ja :) Standaard is ie 12 speed nu 12,7 :) En volgesmij kan die alleen maar op de liteon 12x10x32 (LiteOn LTR-12101B)...hehe

• Arjan Scholl
Na nog een benchmark zonet, blijkt dat ie zelfs nog ietsje sneller gaat dan LiteOn zelf zegt...12,71 speed bij de start en 13,06 speed aan het eind van de disc (en dat was ook nog een CDRW) :)

Verwijderd

DAE van mijn brander boeit mij niet, het gaat mij meer om de DAE van mijn DVD/CD-ROM.
"on the fly" moet die het wel bij kenne houden.

• Arjan Scholl
Jep, mn DVD speler en mn Aopen hebben allebei een DAE van 14x aan het begin van de cd, duz is snel genoeg om on the fly te fikken :)
Pagina: 1