Sinds een jaar of 4.5 heb ik een SMEG kat900hxe afzuigkap. Nu viel het me gisteren op dat de stoom van het eten niet door het filter verdween, maar gezellig langs de kap de woning in dwarrelde.
Vetfilters even verwijderd en dan vallen me twee dingen op:
1. Bij het ophogen van de ventilatiestand (+ drukken) gaat hij niet door naar 4, maar blijft de indicatie op 1 staan.
2. De motor zuigt niet. Hij slaat aan en is wel warm, maar er is geen zuiging te bekennen.
Normaliter zou ik gewoon een monteur langs laten komen, maar die hebben het blijkbaar erg druk. Dus eerst maar eens kijken of ik het euvel kan vinden.
De handleiding maakt me eigenlijk niet veel wijzer, dus waar te beginnen?
Overigens is de afzuigkap aangesloten op de afvoer, dus dit is niet de recirculatie variant.
Vetfilters even verwijderd en dan vallen me twee dingen op:
1. Bij het ophogen van de ventilatiestand (+ drukken) gaat hij niet door naar 4, maar blijft de indicatie op 1 staan.
2. De motor zuigt niet. Hij slaat aan en is wel warm, maar er is geen zuiging te bekennen.
Normaliter zou ik gewoon een monteur langs laten komen, maar die hebben het blijkbaar erg druk. Dus eerst maar eens kijken of ik het euvel kan vinden.
De handleiding maakt me eigenlijk niet veel wijzer, dus waar te beginnen?
Overigens is de afzuigkap aangesloten op de afvoer, dus dit is niet de recirculatie variant.
No drama