Mijn vader is aan een nieuwe PC toe. Zijn huidige PC is niet meer vooruit te branden en hij wil graag een nieuwe. Veel eisen heeft hij niet. Als hij zijn oude foto's maar kan digitaliseren, wat kan internetten en zijn boodschappen online kan bestellen. Huis tuin en keuken gebruik dus.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik. Internet bankieren, internet, mail, foto's digitaliseren en af en toe een spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een budget, moet gewoon een systeem zijn waar hij weer een tijd mee vooruit kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, zijn huidige systeem is op en geen eer meer aan te behalen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behalve toetsenbord en muis, alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Persoonlijk wel omdat ik meer eis van mijn systemen, maar voor mijn vader maakt het niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind een tower model wat overdreven in een klein appartementje en vindt zo'n lief kleine deskmini denk ik wel een uitkomst .
Ga je overklokken?
Welnee
Wat verwacht je van ons?
Heb al aardig wat systemen gebouwd en samengesteld, maar een deskmini is een first voor mij. Dus graag advies of dit iets is, ook gezien koeling, en waar ik eventueel nog op moet letten
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken gebruik. Internet bankieren, internet, mail, foto's digitaliseren en af en toe een spelletje
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet echt een budget, moet gewoon een systeem zijn waar hij weer een tijd mee vooruit kan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, zijn huidige systeem is op en geen eer meer aan te behalen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behalve toetsenbord en muis, alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Persoonlijk wel omdat ik meer eis van mijn systemen, maar voor mijn vader maakt het niet zoveel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind een tower model wat overdreven in een klein appartementje en vindt zo'n lief kleine deskmini denk ik wel een uitkomst .
Ga je overklokken?
Welnee
Wat verwacht je van ons?
Heb al aardig wat systemen gebouwd en samengesteld, maar een deskmini is een first voor mij. Dus graag advies of dit iets is, ook gezien koeling, en waar ik eventueel nog op moet letten
Dit is wat ik tot nu toe heb samengesteld:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 155,- | € 155,- |
1 | Barebones | ASRock DeskMini H470 Series | € 162,65 | € 162,65 |
1 | Monitoren | Samsung F22T450FQU Zwart | € 114,45 | € 114,45 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9I chromax.black | € 49,- | € 49,- |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Impact HX424S14IB2K2/16 | € 92,32 | € 92,32 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 678,42 |
An unexpected error has occurred