Hallo, ik heb een 3e generatie Nest-thermostaat die een Remeha ketel bestuurt via Heatlink in OT-modus. Heatlink zit bij de ketel, thermostaat zit in de woonkamer vast aan de muur. Ze liggen ongeveer 10 meter uit elkaar met daartussen twee verdiepingen.
De thermostaat verliest soms de verbinding met de Heatlink (meestal 's avonds) en vindt deze na enige tijd automatisch weer terug.
Ik heb over Thread gelezen en vroeg me het volgende af: als ik andere Nest-producten (met name rookmelders) zou kopen en deze tussen thermostaat en Heatlink zou plaatsen, zou de verbinding dan verbeteren, aangezien ik Thread-knooppunten aan het mesh-systeem zou toevoegen?
Ik zou heel graag willen voorkomen dat de thermostaat op een standaard staat.
Dank je!
De thermostaat verliest soms de verbinding met de Heatlink (meestal 's avonds) en vindt deze na enige tijd automatisch weer terug.
Ik heb over Thread gelezen en vroeg me het volgende af: als ik andere Nest-producten (met name rookmelders) zou kopen en deze tussen thermostaat en Heatlink zou plaatsen, zou de verbinding dan verbeteren, aangezien ik Thread-knooppunten aan het mesh-systeem zou toevoegen?
Ik zou heel graag willen voorkomen dat de thermostaat op een standaard staat.
Dank je!