Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op mijn pc zowel school als gamen. Ik verwacht dat ik geen hele zware games ga spelen. Ik houd het bij spellen zoals minecraft en csgo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 700 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Door de hoge prijzen van videokaarten ben ik van plan om een videokaart later aan te schaffen als uitbreiding/verbetering.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag wat rgb willen, zoals in de kast, interne geheugen en processor koeling.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen
Wat mij betreft is het geen vereiste om spellen op maximale instelling te spelen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben erg nieuw in de pc wereld maar wil graag mijn eigen pc bouwen. Ik heb al wat research gedaan en een aantal producten toegevoegd aan de lijst hieronder wat mij goede onderdelen lijken. Maar ik moet sowieso nog een processor en een ssd nodig. Verder sta ik zeker open voor hoe ik andere producten kan veranderen voor een betere pc.
pricewatch: Sharkoon TG6 RGB
pricewatch: Corsair TX550M
pricewatch: Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
pricewatch: ASRock B460M Pro4
pricewatch: Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition
Alvast bedankt voor de tips.
Ik wil op mijn pc zowel school als gamen. Ik verwacht dat ik geen hele zware games ga spelen. Ik houd het bij spellen zoals minecraft en csgo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 700 euro
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Door de hoge prijzen van videokaarten ben ik van plan om een videokaart later aan te schaffen als uitbreiding/verbetering.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag wat rgb willen, zoals in de kast, interne geheugen en processor koeling.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen
Wat mij betreft is het geen vereiste om spellen op maximale instelling te spelen.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben erg nieuw in de pc wereld maar wil graag mijn eigen pc bouwen. Ik heb al wat research gedaan en een aantal producten toegevoegd aan de lijst hieronder wat mij goede onderdelen lijken. Maar ik moet sowieso nog een processor en een ssd nodig. Verder sta ik zeker open voor hoe ik andere producten kan veranderen voor een betere pc.
pricewatch: Sharkoon TG6 RGB
pricewatch: Corsair TX550M
pricewatch: Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16
pricewatch: ASRock B460M Pro4
pricewatch: Cooler Master Hyper 212 RGB Black Edition
Alvast bedankt voor de tips.
[Voor 22% gewijzigd door Mauro2626 op 28-03-2021 21:05]