Ik zoek een?
Nieuw Android toestel.
Wat is je budget?
+- 300/350 euro, zou wat meer rek in kunnen indien je echt weer een stapje omhoog maakt.
Update, rek tot 500/550
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment maak ik gebruik van een Huawei P20 Pro, destijds een high-end model en tot op de dag van vandaag nog steeds een toppertje. Goede camera, Oled display, stereo speakers, snelladen etc. etc. Eigenlijk kom ik helemaal niks te kort aan de P20 pro, maar het scherm aan de voorkant is stuk, achterkant ook dus het wordt tijd voor een vervanger.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf vanuit de pricewatch en reviews het volgende gevonden:
- Samsung A52
- Mi note 10 lite
- Realme 8 pro
- Poco X3 Pro
De volgende telefoons komen binnenkort en zijn zeker kanshebbers:
- Poco F3
- Redmi note 10 pro
minimale specs
- Oled display
- Stereo speakers (heeft voorkeur)
- Zo goed mogelijke camera
Denk dat de Redmi note 10 pro toch echt de beste kanshebber wordt. Ik heb verder geen merk voorkeur. Heb in het verleden van alles gehad, Samsung, LG, Hueawei, HTC etc. Zolang het maar een goede prijs/kwaliteit verhouding is.
Zie ik nog een toestel over het hoofd om mee te nemen in de overweging?
Nieuw Android toestel.
Wat is je budget?
+- 300/350 euro, zou wat meer rek in kunnen indien je echt weer een stapje omhoog maakt.
Update, rek tot 500/550
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment maak ik gebruik van een Huawei P20 Pro, destijds een high-end model en tot op de dag van vandaag nog steeds een toppertje. Goede camera, Oled display, stereo speakers, snelladen etc. etc. Eigenlijk kom ik helemaal niks te kort aan de P20 pro, maar het scherm aan de voorkant is stuk, achterkant ook dus het wordt tijd voor een vervanger.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf vanuit de pricewatch en reviews het volgende gevonden:
- Samsung A52
- Mi note 10 lite
- Realme 8 pro
- Poco X3 Pro
De volgende telefoons komen binnenkort en zijn zeker kanshebbers:
- Poco F3
- Redmi note 10 pro
minimale specs
- Oled display
- Stereo speakers (heeft voorkeur)
- Zo goed mogelijke camera
Denk dat de Redmi note 10 pro toch echt de beste kanshebber wordt. Ik heb verder geen merk voorkeur. Heb in het verleden van alles gehad, Samsung, LG, Hueawei, HTC etc. Zolang het maar een goede prijs/kwaliteit verhouding is.
Zie ik nog een toestel over het hoofd om mee te nemen in de overweging?
[ Voor 25% gewijzigd door NL_Scratch op 22-06-2021 15:56 ]