Sinds kort wanneer ik mijn pc opstart geeft hij geen beeld meer. Alle ventilatoren en lampjes gaan aan in de pc, en ook de videokaart gaat aan. De moederbord geeft een rood VGA led lampje aan, wat betekend dat het probleem bij de videokaart zit. Het probleem is langzaam aan steeds erger geworden. Eerder startte hij namelijk na een aantal keer proberen wel op, waarna ik ook gewoon alles kon doen: Video om het probleem te visualiseren.
Helaas start de pc wel zonder problemen op met mijn oude GTX 680. Ik denk dus dat de RX 590 moet worden gerepareerd. Wat is verstandig?
Wat ik al heb geprobeerd:
Ik heb verschillende display ports/DVI ports geprobeerd, verschillende kabels geprobeerd, alle USB apparaten losgemaakt, de videokaart en RAM er uithaalt en weer ingezet, de powersupply uitgezet en de CMOS batterij eruit halen, de BIOS geupdate, maar dit alles mocht niet baten.
Specs:
CPU: i5 2500k | GPU: RX 590 Sapphire Nitro+ | Moederbord: P8P67 Pro REV 3.0
Helaas start de pc wel zonder problemen op met mijn oude GTX 680. Ik denk dus dat de RX 590 moet worden gerepareerd. Wat is verstandig?
Wat ik al heb geprobeerd:
Ik heb verschillende display ports/DVI ports geprobeerd, verschillende kabels geprobeerd, alle USB apparaten losgemaakt, de videokaart en RAM er uithaalt en weer ingezet, de powersupply uitgezet en de CMOS batterij eruit halen, de BIOS geupdate, maar dit alles mocht niet baten.
Specs:
CPU: i5 2500k | GPU: RX 590 Sapphire Nitro+ | Moederbord: P8P67 Pro REV 3.0