Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Uitbreiding van het werkgeheugen van mijn I-Mac (late 2012) (heb momenteel 2×4GB.) Deze wil ik graag uitbreiden naar 2×8GB, om meer snelheid te genereren. Is deze upgrade een verbetering en zou je een aanzienlijk verschil merken?
Wat is je budget?
150€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
2 geheugensleuven, geheugenmodule: 1600 MHz DDR3
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
I-Mac (late 2012) 2 geheugensleuven, geheugenmodule: 1600 MHz DDR3
Hoop dat jullie kunnen vertellen waar ik deze upgrade kan laten uitvoeren, omgeving Wijdewormer/(Purmerend) En wat zijn de kosten voor de componenten+arbeidskosten om het te laten realiseren?
Thanks alvast voor de reacties!
Ik zoek een?
Uitbreiding van het werkgeheugen van mijn I-Mac (late 2012) (heb momenteel 2×4GB.) Deze wil ik graag uitbreiden naar 2×8GB, om meer snelheid te genereren. Is deze upgrade een verbetering en zou je een aanzienlijk verschil merken?
Wat is je budget?
150€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
2 geheugensleuven, geheugenmodule: 1600 MHz DDR3
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
I-Mac (late 2012) 2 geheugensleuven, geheugenmodule: 1600 MHz DDR3
Hoop dat jullie kunnen vertellen waar ik deze upgrade kan laten uitvoeren, omgeving Wijdewormer/(Purmerend) En wat zijn de kosten voor de componenten+arbeidskosten om het te laten realiseren?
Thanks alvast voor de reacties!