Vraag

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 11:52
Goedenavond,

De afgelopen 6 jaar heb ik 2 telefoons op dezelfde manier gesloopt: met metaalstof in de speaker. Mijn Moto E4 en Moto G5 hebben allebei dezelfde symptomen vertoond: het werd steeds moeilijker om de beller te verstaan en bij het afspelen van video's wordt het geluid steeds moeilijker te horen.

Nu is mijn computer ook vorig jaar overleden en sindsdien heb ik een Raspberry pi 4 als desktop. Omdat ik eigenlijk voor beide vervanging zocht dacht ik: waarom geen telefoon met desktop modus? Uiteraard moet deze telefoon dan niet op dezelfde manier aan een beetje stof bezwijken.

Vandaar mijn vraag: bestaan er rugged phones met een desktopmodus? Ik heb ze helaas niet kunnen vinden. De zeer recent uitgekomen Samsung XCover 5 heeft voor zover ik weet geen DeX, en ik kan ook niets vinden over of de Android 11 desktop modus erop werkt

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:12
Antwoord is nee. Rugged phones met desktop mode zijn er niet, rugged phones zijn namelijk een niche producten, en binnen die niche zal de eventuele groep desktop mode gebruikers nog beperkter zijn, want die groep is nu al niet groot in de hele markt.

Dus:
of je vind een goede beschermhoes die dit stof tegen weet te houden waardoor je desktop mode wel werkt,
of je gaat voor koptelefoon/oortjes dat de telefoon ergens afgesloten kan zitten dat er geen stof bij komt
of je gaat voor een rugged phone en houd er een aparte desktop/laptop naast,
of je accepteert dat je maximaal 3 jaar doet met een toestel en vervangt deze regelmatig.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee