Toon posts:

plex update? geen bibliotheek meer?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Angeliquekoobs
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 04-08 07:45
Hallo,
ik gebruik al een aantal jaren plex om te streamen naar de smart tv.
nu een paar maanden eruit geweest en geen plex gebruikt. wou nu wat films toevoegen, maar hele plex blijkt leeg , wanneer ik media wil toevoegen zegt die dat ik de plex media server moet downloaden, wanneer ik dat doe en op launch klik gebeurt er helemaal niks. wanneer ik de download open bij setup bestand, kom ik weer in het zelfde scherm en blijft plex aangeven dat ik de mediaserver moet downloaden.
kan iemand mij duidelijkheid geven in dit probleem? alvast bedankt groetjes Angelique
...

Alle reacties

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 13:45
Heb je nog geen plexmedia sever draaien in je netwerk dan? Kan het zijn dat je die in je client even moet koppelen?

• Cpt.Morgan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:12
Op welk apparaat staat de Plex server geinstalleerd? En heb je al gecontroleerd of die installatie nog in orde is?

• Angeliquekoobs
Plex staat op de pc. Die draait op Windows 10. Voorheen deed die het altijd prima. Wat bedoel je met client koppelen? De smart tv is gekoppeld . Maar is dit nu een vereiste om media te kunnen toevoegen? Ik heb via configuratiescherm plex verwijderd. Pc opnieuw gestart. Toen op nieuw plex gedownload dan geeft plex weer aan dat ik dd mediaserver moet downloaden. Zit ik weer in hetzelfde cirkeltje

• Cpt.Morgan
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:12
Angeliquekoobs schreef op maandag 29 maart 2021 @ 20:53:
Plex staat op de pc. Die draait op Windows 10. Voorheen deed die het altijd prima. Wat bedoel je met client koppelen? De smart tv is gekoppeld . Maar is dit nu een vereiste om media te kunnen toevoegen? Ik heb via configuratiescherm plex verwijderd. Pc opnieuw gestart. Toen op nieuw plex gedownload dan geeft plex weer aan dat ik dd mediaserver moet downloaden. Zit ik weer in hetzelfde cirkeltje
Volgens mij draait je Plex server gewoon niet meer goed op je Windows 10 PC. Je zegt wel "Voorheen deed die het altijd prima.", maar volgens mij doet die het nu dus niet meer. En ik denk dat je op de PC de client opnieuw geinstalleerd hebt, niet de server. Of dat je helemaal niet op de PC gechecked hebt of je Plex server nog wel draait, maar alleen de client op de TV opnieuw hebt geinstalleerd.

Pak het systematisch aan, en controleer eerst of je Plex server wel goed draait.

[Voor 10% gewijzigd door Cpt.Morgan op 29-03-2021 23:13]

• Angeliquekoobs
Ok. Maar als ik in plex op de pc op media server downloaden druk. Dan lijkt me dat toch de goede? . Hoe kan ik zien of plex wel goed is geïnstalleerd of draait dan? Sorry voor alle vragen hoor. Ik wou plex zelf al een bericht doen maar dat gaat dus niet. Kan ik ergens een stappenplan volgen ofzo om te kijken voor de installatie? Kan ik hier ook foto's delen?
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee